mBank – pierwszy wirtualny bank w Polsce, pozyskał już 600 tysięcy Klientów. Przy obecnym tempie rozwoju, realne jest osiągnięcie liczby 745 tys. Klientów oraz przekroczenie 900 tysięcy rachunków pod koniec br.
W ciągu 40 miesięcy działalności, Klienci mBanku otworzyli ponad 730 tysięcy rachunków, na których zdeponowali 2,7 miliarda zł.
„Sukces bankowości internetowej będzie zależał od ciągłej innowacji technologicznej, procesowej i produktowej. Na naszych oczach zmienia się zasadniczo model oszczędzania gospodarstw domowych, sposób dokonywania transakcji płatniczych oraz zaspokajania potrzeb kredytowych osób fizycznych. Zmiana stylu życia – pracy, wypoczynku i edukacji – w wyniku rozpowszechniania się postępu technologicznego wymusza dostosowanie oferty banków detalicznych w zakresie produktów i sposobu obsługi. Sukces mBanku zawdzięczamy umiejętnemu zastosowaniu technologii dla stworzenia nowego modelu biznesowego, którego kluczem są relatywnie niskie koszty, najlepsze ceny, prostota obsługi, a wszystko razem służy wygodzie i korzyściom dla klientów.” – zaznacza Sławomir Lachowski – Wiceprezes BRE Banku SA, twórca mBanku.
Konto w banku „
http://m2m.e-biznes.pl
Wpisy promowane
- Efektywne strategie zarządzania profilami w serwisach społecznościowychZarządzanie profilami w serwisach społecznościowych staje się kluczowym elementem strategii marketingowej wielu firm. Umiejętne prowadzenie mediów społecznościowych umożliwia lepsze dotarcie ...
- Co wyróżnia skuteczną agencję performance? 5 cech, których warto szukać.Zastanawiasz się, czy agencja, z którą rozmawiasz, naprawdę dowiezie wyniki? To normalne – w końcu nie chcesz przepalać budżetu na ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
- 30.06-01.07.2025 Code Europe
- 06-07.10.2025 Testing Ground Conference 2025
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!