NetSprint zakończył kolejne zagraniczne wdrożenie autorskiego rozwiązania adserwerowego. Platforma nsContext została uruchomiona w norweskiej sieci reklamowej AdPower (www.adpower.no), zarządzanej przez Edda Media AS – czołowy norweski koncern medialny.
Wdrażane rozwiązanie, dostosowane do specyfiki języka norweskiego, oparte jest na autorskiej platformie nsContext. Platforma ta została stworzona przez NetSprint w oparciu o doświadczenie związane z budową Adkontekst, największej polskiej sieci reklamy kontekstowej. Projekt prowadzony w Norwegii to czwarte wdrożenie platformy poza Polską. Wcześniej rozwiązanie wdrożono w Danii, na Litwie i Łotwie. Testy prowadzone były od początku maja, a od 15 września platforma działa na zasadach komercyjnych. Wraz z rozpoczęciem działalności sieci uruchomiony został serwis www.adpower.no.
Edda Media AS, spółka zarządzająca siecią AdPower jest właścicielem kilkudziesięciu tytułów prasy drukowanej, portali internetowych oraz kanałów radiowych i telewizyjnych w całej Skandynawii. Należąca do niej sieć AdPower skupia 40 portali. Lista serwisów dostępna jest na stronie: http://www.adpower.no/annonsorer/hvordan-virker-det/hvor-vil-mine-annonser-vises.
Szacuje się, że rynek reklamy PPC w Norwegii w 2009 roku wart będzie około 1,3 miliarda koron norweskich (ponad 150 milionów euro), z czego 30% wydane zostanie przez reklamodawców na reklamę w sieciach kontekstowych. Z naszym partnerem stawiamy sobie dwa cele. Pierwszy to zdobycie silnej pozycji na norweskim rynku reklamy kontekstowej. Drugi to wzrost przychodów Edda Media przypadających na każde 1000 odsłon ich serwisów. – mówi Artur Banach, Prezes NetSprint.pl.
Przygotowane dla AdPower rozwiązanie nsContext umożliwia wydawcom zarządzanie sprzedażą i emisją różnych formatów reklam kontekstowych na stronach wydawców oraz ich partnerów. nsContext wspiera zarządzanie emisją reklam m.in. poprzez dokładne statystyki z emisji i klikalności reklam, stałe wsparcie konsultantów oraz bieżące usprawnianie adserwera pod kątem indywidualnych potrzeb klientów.
Ze względu na dotarcie serwisów Edda Media do lokalnych społeczności rozbudowano funkcjonalności rozwiązania umożliwiające zarządzanie i sprzedaż oraz targetowanie reklam przeznaczonych dla poszczególnych regionów.
nsContext to rozwiązanie dla dużych wydawców on-line, którzy chcą oferować swoim klientom produkty reklamowe emitowane w powiązaniu z treścią strony. Rozwiązanie wspiera kilkanaście najbardziej popularnych wersji językowych.
Wpisy promowane
- Workflow – co to jest i w jakich firmach znajdzie zastosowanie?Współczesny świat biznesu stawia przed przedsiębiorstwami coraz to nowe wyzwania. Presja konkurencji, rosnące wymagania klientów i konieczność optymalizacji kosztów skłaniają ...
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
Wydarzenia
E-COMMERCE CHALLENGE 2024
23.05.2024 - 24.05.2024
Code Europe
10.06.2024 - 11.06.2024
Najnowsze wpisy
- ERLI: Szybsze zwroty w paczkomatachERLI uruchomił dla swoich klientów nową usługę, dzięki której zwroty zakupów mają być nie tylko szybsze i wygodniejsze, ale również ...
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.