Klienci mBanku założyli już ponad 204 tys. rachunków, w tym 100 tys. rachunków eKONTO oraz 90 tys. rachunków eMAX.
eKONTO to nowoczesne konto osobiste. Od tradycyjnych rachunków oszczędnościowo-rozliczeniowych różni się przede wszystkim znacznie wyższym oprocentowaniem (obecnie – 8,25% w skali roku). Efektywne oprocentowanie w skali roku wynosi 8,57% i jest porównywalne z lokatami terminowymi. Klienci mBanku mogą korzystać z 24 godzinnego dostępu do rachunku z dowolnego miejsca na świecie za pomocą nowoczesnych środków komunikacji (Internet, telefon, WAP i SMS). Karta płatnicza VISA Electron wydawana jest posiadaczom eKONTA bez opłat. eKONTO służy do gromadzenia środków finansowych przez Klientów indywidualnych.
eMAX to nowoczesny rachunek oszczędnościowy na żądanie, z bezpłatną kartą płatniczą VISA Electron. Od tradycyjnych rachunków na żądanie (a vista) różni się przede wszystkim znacznie wyższym oprocentowaniem, obecnie – 8,65% w skali roku (efektywnie 9,00%), 24 godzinnym dostępem z dowolnego miejsca na świecie. Dostęp za pomocą nowoczesnych środków komunikacji (Internet, telefon, WAP, SMS), proste zasady funkcjonowania oraz brak większości opłat i prowizji zapewniają wysoką konkurencyjność eMAX-a.
Karta płatnicza VISA Electron wydawana jest posiadaczom rachunku eMAX bez opłat. Rachunek eMAX jest prowadzony w złotych i służy gromadzeniu środków finansowych przez Klientów indywidualnych.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.