Zespół strategii agencji interaktywnej OS3 został wzmocniony przez dwie nowe osoby. Dołączyli do niego Bartłomiej Piekło i Wojciech Wawrzyniak. Zarządzana przez Piotra Szymanka, Strategic Directora grupa konsultantów składa się teraz ze strategic plannerów, researcherów oraz architektów informacji.
Rozbudowa działu strategicznego naszej agencji jest potwierdzeniem skuteczności przyjętego przez nas w zeszłym roku planu rozszerzenia portfolio o właśnie takie usługi. – wyjaśnia Marcin Maj, dyrektor zarządzający OS3.
Bartłomiej Piekło obejmie stanowisko Strategic Plannera, a Wojciech Wawrzyniak User Experience Designera.
Dziś agencja interaktywna jeżeli chce być traktowana przez klientów jak partner w biznesie nie może świadczyć jedynie usług budowy serwisów internetowych. Za proponowanymi działaniami musi iść myśl strategiczna potwierdzona doświadczeniem tworzących ją konsultantów i szeregiem badań. O tym, że klienci od agencji wymagają strategicznego doradztwa marketingowego przekonujemy się na każdym kroku. Wygrywamy przetargi przede wszystkim dzięki dobrym strategiom – świetnym przykładem jest choćby niedawno pozyskana przez nas marka Akuna. – wyjaśnia Marcin Maj.
Bartomiej Piekło jest tegorocznym absolwentem specjalności strategia reklamy w Wyższej Szkole Promocji w Warszawie. Uczestniczył w studenckim projekcie marketingowym „Promocja marki w Internecie”. Wcześniej pracował jako PR Manager w agencji brandingowej Bakalie Studio Brandingowe. Współpracował także przy tworzeniu portalu internetowego Forum Komunikacji Społecznej gdzie odpowiadał za research informacji oraz opracowywanie i redakcję tekstów.
Wojciech Wawrzyniak ma trzy letnie doświadczenie w zakresie projektów user experience. Swoją karierę rozpoczął w londyńskim biurze agencji Qmediastream. Przed przejściem do OS3 jako User Experience Designer odpowiadał za architekturę informacji oraz projektowanie interakcji projektów realizowanych przez brytyjską agencję Human Networks. Jest absolwentem Warszawskiej Wyższej Szkoły Informatyki oraz London College of Communication.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.