Spółka o2.pl zmieniła nazwę na Grupa o2 Spółka z o.o. Nowa nazwa ma podkreślić wagę innych, niż strona główna portalu, produktów spółki, a także konsekwentnie realizowaną strategię rozwijania wortali i innych usług jako oddzielnych marek.
Strategią Grupy o2 jest inwestowanie w nowe marki i efektywne nimi zarządzanie. Spółka posiada obecnie w portfelu ponad trzydzieści internetowych brandów. Nowa nazwa podsumowuje ewolucję, którą firma przeszła od uruchomienia pierwszej usługi 10 lat temu – bezpłatnych kont e-mail w domenie go2.pl. Dziś o2 należy do czołówki polskich firm medialnych, docierając ze swoimi produktami do ponad 9 milionów Polaków.
Obok produktów tradycyjnie kojarzonych z o2, jak komunikator Tlen czy poczta o2.pl, w ostatnich latach na rynek z sukcesem spółka uruchomiła np. Wrzutę, Pudelka, Kafeterię, Luxlux, Radar czy Sforę.
Wpisy promowane
- Efektywne strategie zarządzania profilami w serwisach społecznościowychZarządzanie profilami w serwisach społecznościowych staje się kluczowym elementem strategii marketingowej wielu firm. Umiejętne prowadzenie mediów społecznościowych umożliwia lepsze dotarcie ...
- Co wyróżnia skuteczną agencję performance? 5 cech, których warto szukać.Zastanawiasz się, czy agencja, z którą rozmawiasz, naprawdę dowiezie wyniki? To normalne – w końcu nie chcesz przepalać budżetu na ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
- 30.06-01.07.2025 Code Europe
- 06-07.10.2025 Testing Ground Conference 2025
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!