Spółka o2.pl zmieniła nazwę na Grupa o2 Spółka z o.o. Nowa nazwa ma podkreślić wagę innych, niż strona główna portalu, produktów spółki, a także konsekwentnie realizowaną strategię rozwijania wortali i innych usług jako oddzielnych marek.
Strategią Grupy o2 jest inwestowanie w nowe marki i efektywne nimi zarządzanie. Spółka posiada obecnie w portfelu ponad trzydzieści internetowych brandów. Nowa nazwa podsumowuje ewolucję, którą firma przeszła od uruchomienia pierwszej usługi 10 lat temu – bezpłatnych kont e-mail w domenie go2.pl. Dziś o2 należy do czołówki polskich firm medialnych, docierając ze swoimi produktami do ponad 9 milionów Polaków.
Obok produktów tradycyjnie kojarzonych z o2, jak komunikator Tlen czy poczta o2.pl, w ostatnich latach na rynek z sukcesem spółka uruchomiła np. Wrzutę, Pudelka, Kafeterię, Luxlux, Radar czy Sforę.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.