Nowy mBank

mBank usprawnił nawigację w serwisie internetowym. Zmodyfikowana szata graficzna, nowe sekcje i wyodrębnione miejsca interakcji z Klientem mają usprawnić poruszanie się po stronach WWW.

Główną ideą zmian było wprowadzenie bardziej przejrzystego sposobu poruszania się po stronach mBanku, bez znacznych modyfikacji w ogólnym wyglądzie serwisu. Najbardziej znaczące zmiany to:
wprowadzenie rozwijalnego menu w obrębie grup produktów, co przyśpiesza dostęp do oferty
wyodrębnienie sekcji ubezpieczeń, społeczności (mCafe) i e-commerce (mSzop)
rozbudowanie szybkich łączy, na dole stron www, do najbardziej interesujących stron
umieszczenie wyszukiwarki na wszystkich stronach serwisu
udostępnienie tabeli opłat i prowizji w formie pełnej oraz formie skróconej – dotyczącej konkretnego produktu

Praktycznym rozwiązaniem jest wyeksponowanie bezpośrednich linków do wniosków na stronie głównej w celu ułatwienia zakładania rachunków i ubiegania się o kredyt. Także wersje demo, przewodnik, logowanie i procedury otwarcia rachunku są łatwiej dostępne w nowym serwisie.

Odrębne dotąd serwisy zyskały spójną szatę graficzną. Najwięcej zmian widocznych jest na stronach mCafe. Forum zostało uzupełnione o nowe opcje, np. sortowanie wątków wg dat i autorów, czy też nowe grafiki i emotikony.

Zmiany dotyczą również Biura Prasowego, które oprócz nowej grafiki zostało uzupełnione o dodatkową usługę – zarejestrowani dziennikarze, po wskazaniu interesującej ich tematyki, drogą mailową otrzymują komunikaty prasowe mBanku.

http://www.mBank.com.pl

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top