Zachowane w oryginalnym stanie, przepiękne, czerwone coupe, wyposażone w silnik V8 o pojemności 4.7 litra jest główną nagrodą w programie porównywarki ubezpieczeń komunikacyjnych rankomat.pl. Zabawa wystartowała 24.11.2009 r. i potrwa do 31.01.2010 r.
Nasza nagroda przeznaczona jest zarówno dla tych kierowców, którym chcemy podziękować za to, że zaufali nam jako pierwsi, jak również dla tych, którzy jeszcze nie poznali zalet korzystania z porównywarki ubezpieczeń komunikacyjnych rankomat.pl. Główną nagrodą w naszym programie jest legendarny Ford Mustang – samochód marzenie, uznawany nawet przez znanego wroga amerykańskich aut Jeremy’ego Clarksona z „Top Gear” za jeden z najwspanialszych samochodów w historii motoryzacji. – podkreśla Wojciech Rabiej, szef rankomat.pl.
Uczestnikiem programu „Zgarnij Mustanga” może zostać każdy kierowca, który zarejestruje się na stronie www.mustang.rankomat.pl. W czasie trwania zabawy uczestnikom w zamian za aktywności podjęte w serwisie przyznawane będą punkty. Im większa liczba zebranych punktów, tym większa szansa na wygranie legendarnego Forda Mustanga w losowaniu końcowym. Za rejestrację zyskamy 500 pkt., za obejrzenie ofert serwisu oraz uzupełnienie danych w formularzu rankomat.pl 1000 pkt. Najwięcej – 20000 pkt. – można otrzymać za zakup polisy.
Ale przede wszystkim fani Forda Mustanga będą mogli powiększyć swoją pulę punktów zapraszając do zabawy przyjaciół lub znajomych kierowców. Każde zaproszenie to 500 pkt., a także dodatkowe punkty za wszystkie wykonane przez nich akcje. W ten sposób każdy kierowca może zgromadzić własną (nawet 20-osobową) grupę znajomych, która „pracuje” na jego zwycięstwo.
Ford Mustang, który jest nagrodą w zabawie rankomat.pl, wyjechał z fabryki w San Jose 3 stycznia 1967 r. i od tej pory miał tylko dwóch właścicieli. Swoich pierwszych 30 lat spędził w słonecznej Kalifornii, a następnie wraz ze swoją pierwszą właścicielką przeniósł się na Florydę. Kilka lat temu auto zostało pięknie odrestaurowane i jest w doskonałym stanie technicznym. Trzeciego właściciela znajdzie w Polsce, wśród osób, które wezmą udział w akcji rankomat.pl. – mówi Michał Laskowski, dyrektor marketingu rankomat.pl.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.