Rusza badanie seksualności polskich internautów. 33 pytania na temat relacji seks – internet. Jak często się kochamy? Czego oczekujemy od znajomości zawartej w Sieci? Czy zdarzyło nam się odbyć stosunek z osobą poznaną w internecie? Czy korzystamy ze środków poprawiających naszą sprawność seksualną? – między innymi na takie pytania odpowie polski internauta. Od 2 do 15 grudnia może wziąć w nim udział każdy użytkownik Sieci. Badanie dostępne jest na stronie seksownebadanie.pl. Pytania do ankiety opracował znany polski seksuolog – prof. Zbigniew Izdebski.
W badaniu może wziąć udział każdy pełnoletni internauta. Wystarczy wypełnić formularz dostępny pod adresem seksownebadanie.pl. Wypełnienie kwestionariusza jest całkowicie anonimowe i trwa ok. 10 minut. W celu zachęcenia internautów do wzięcia udziału w projekcie, dla wybranych osób, które w ankiecie dodatkowo zakończą w najciekawszy sposób zdanie „Zdrowie seksualne to…” została przygotowana nagroda w postaci zestawu kosmetyków.
Badanie seksualności polskich internautów stanowi element edukacyjnej kampanii Polpharmy na temat zdrowia seksualnego i wpisuje się w inne działania edukacyjne związane ze zdrowiem seksualnym, takie jak np. Ogólnopolski Program Zdrowia Seksualnego czy serwis www.zlotysrodek.com.
Podstawowym celem, jaki stawiają przed sobą organizatorzy kampanii jest zwrócenie uwagi na fakt, że zdrowie seksualnego jest ważnym elementem naszego życia. Działania edukacyjne mają zachęcać do podejmowania tematów związanych z seksualnością, zarówno z partnerem jak i w kontaktach z lekarzem.
Badanie prof. Izdebskiego realizuje Centrum Badań Marketingowych INDICATOR na zlecenie firmy farmaceutycznej Polpharma.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.