1 grudnia serwis aukcyjny Swistak.pl ruszył z akcją świąteczną, mającą na celu ułatwienie użytkownikom wyboru prezentów świątecznych.
Serwis uruchomił nową kategorię „Prezenty świąteczne”, w której znajdują się propozycje upominków dla najbliższych. Jeżeli użytkownik uzna, że żaden pomysł nie spełnia jego oczekiwań, może przenieść się na stronę główną, gdzie znajdzie sprzedawców, którzy oznaczeni są ikoną „pomocnik mikołaja”. W ten sposób zostali oznaczeni sprzedawcy posiadający ciekawy i różnorodny asortyment.
Z okazji nadchodzących świąt serwis Swistak.pl stworzył, na podstawie historii transakcji, zestawienie świątecznych prezentów, które cieszą się największym zainteresowaniem użytkowników. Należą do nich:
• Telefony komórkowe
• Książki
• Odzież
• Odtwarzacze MP4
• Słuchawki
• Dyski HDD
• Karty graficzne
Okres przedświąteczny to czas wzmożonego zainteresowania ofertą sklepów internetowych: W okresie przedświątecznym odnotowujemy wzrost ruchu na stronie o 10-15% – komentuje Piotr Szymczak, Product Manager ze Swistak.pl – Liczba zapytań do wyszukiwarki rośnie ponad dwukrotnie już na początku listopada. To potwierdza, że Polacy w tym roku nie będą czekać na ostatnią chwilę z kupowaniem prezentów – dodaje Szymczak.
Akcja świąteczna na serwisie Swistak.pl potrwa do 31 grudnia 2009 r.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.