Już od poniedziałku można kupić magazyn poświęcony kultowej grze komputerowej MMOROG – World of Worldcraft. „GamesStar plus: World of Warcraft” to ponad 80 stron artykułów, poradników i zapowiedzi przygotowanych z myślą o polskich entuzjastach świata fantasy.
Gra World of Warcraft, od momentu wejścia na rynek w 2004 roku, stała się jedną z najpopularniejszych gier z cyklu MMORPG (Massively Multiplayer Online Role Playing Game). Dostępna w 8 wersjach językowych, doczekała się ponad 12 mln fanów z całego świata – od Chile, przez Polskę, aż po Singapur. W World of Warcraft gracze wcielają sie w wirtualnych bohaterów i wspólnie z innymi użytkownikami wspólnie przeżywają niezwykle przygody w krainach fantasy.
Z myślą o wciąż rosnącej liczbie fanów World of Warcraft, wydawnictwo IDG S.A., postanowiło przygotować specjalny magazyn, z którego czytelnicy będą mogli się dowiedzieć się m.in. jak szybko awansować na kolejne poziomy doświadczenia w WoWie, zarobić swoją wirtualną fortunę, zainstalować najbardziej potrzebne mody i add-ony, przygotować maga do PvP czy też właściwie korzystać z zasobu słów WoWa.
Tematem wiodącym pierwszego wydania „GameStar plus: World of Warcraft” jest patch 3.3 i wprowadzona wraz z nim lokacja Icecrown Citadel. Redakcja odwiedziła Cytadelę i stanęła do walki z pierwszymi sługami Króla Lisza. Efektem jest 14-stronicowy zapis walk z Forge of Souls, Pit of Saron oraz Halls of Reflection.
Dla zaawansowanych graczy World of Warcraft redakcja przygotowała poradnik raidowania przez Naxxramas, Vault of Archavon i Eye of Eternity oraz wyczerpujący artykuł o tym, jak zdobyć upragnionego, unikatowego wierzchowca, który wzbudzi podziw innych mieszkańców Azeroth.
Wydawcy magazynu zadbali także o atrakcyjne dodatki dla czytelników. Do pierwszego numeru magazynu został dołączony dwustronny plakat. Jedna strona plakatu to piękna elfka z kalendarzem, który doskonale nadaje się do zaznaczania nadchodzących wydarzeń z WoWa (np. raidów). Na drugiej stronie znajduje się zestawienie najważniejszych bossów z większości instancji, które podczas 5-letniej historii gry pojawiły się w WoWie.
Wisienką na torcie jest „World of Nolife” – komiks, w którym czytelnicy znajdą ciekawą historię nawiązującą do świata World of Warcraft.
Pamiętam jak kilka lat temu zaczynałem przygodę z World of Warcraft. Pomimo łatwego dostępu do wielu stron internetowych opisujących poszczególne elementy WoWa, cały czas brakowało mi jednego i przejrzystego źródła informacji na temat świata gry. Teraz, korzystając z redakcyjnego doświadczenia nabytego w Azeroth, mogliśmy przygotować taki mini-przewodnik. Mamy nadzieję, że gracze docenią ten trud i pomogą nam w pracach nad miesięcznikiem. – powiedział Dominik Błaszczykiewicz, redaktor naczelny magazynu „GameStar plus: World of Warcraft„.
Cena magazynu „GameStar plus: World of Warcraft” wynosi 12,90 złotych.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.