Uruchomiony w ostatnich dniach serwis geloo.pl to pierwsza w Polsce platforma smart shopping. Serwis adresowany jest do internautów, którzy lubią łączyć ideę rozsądnych zakupów, przyjemność oraz dobrą zabawę.
Serwis geloo.pl oferuje zakupy w 12 kategoriach produktowych: od FOTO/VIDEO zaczynając, poprzez sprzęt RTV i AGD, na zabawkach dziecięcych kończąc. Wszystkie produkty, dostępne w serwisie są nowe, fabrycznie zapakowane oraz posiadają gwarancję producenta. W przeciwieństwie do wielu sklepów internetowych, w geloo.pl nie ma możliwości, że wystawiony do sprzedaży produkt jest niedostępny.
Gwarantujemy szybką dostawę do klienta i bardzo korzystne ceny. Nie jesteśmy jednak serwisem aukcyjnym. Wybór produktu odbywa się w atmosferze rozsądku i poszukiwania wyjątkowej okazji, o którą łatwo na geloo.pl. Produkt w geloo.pl nie jest wystawiany na określony czas. Znika z katalogu dopiero w momencie, gdy ktoś go kupi. – mówi Sylwia Cyra, Dyrektor ds. marketingu, geloo.pl.
Pierwszym krokiem do dokonania zakupu jest zalogowanie się na portalu i zdobycie klików umożliwiających sprawdzanie cen atrakcyjnych produktów. Podjęcie decyzji o wyborze produktu odbywa się właśnie na podstawie sprawdzenia jego ceny. Po każdorazowym kliknięciu w wybrany produkt, jego cena ulega obniżeniu o 1,01 zł. Im większe zainteresowanie produktem, tym niższa jego cena. W efekcie, posiadacze klików mają możliwość kupienia w serwisie produktu w cenie obniżonej nawet o kilkadziesiąt procent. Potwierdzają to zakończone już transakcje.
Serwis geloo.pl, zarządzany przez Grupę IT Sp. z o.o., współpracuje tylko z wybranymi, sprawdzonymi Partnerami, posiadającymi wieloletnie doświadczenie na rynku e-commerce. Należą do nich m.in.: Komputronik.pl, Brodasystem.pl, perfumeria internetowa Jasminium.pl, czy sklep z zabawkami dla dzieci świat-zabawek.pl. Wybór godnych zaufania Partnerów, daje użytkownikom serwisu geloo.pl poczucie bezpieczeństwa dokonywanych transakcji i profesjonalną opiekę gwarancyjną.
Wpisy promowane
- Workflow – co to jest i w jakich firmach znajdzie zastosowanie?Współczesny świat biznesu stawia przed przedsiębiorstwami coraz to nowe wyzwania. Presja konkurencji, rosnące wymagania klientów i konieczność optymalizacji kosztów skłaniają ...
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.