Geloo.pl, polska platforma smart shoppingowa, rozpoczęła kampanię odsłonową w portalach WP.PL, Onet.pl i O2.PL. Akcji informacyjnej towarzyszy dodatkowo targetowany mailing do użytkowników INTERIA.PL, Onet.pl oraz O2.PL. Kampania potrwa do końca lutego.
Geloo.pl ruszyło z kolejną – po wprowadzeniu Programu Partnerskiego dla użytkowników – akcją informacyjną skierowaną do osób, którym zależy na oszczędnym gospodarowaniu pieniędzmi. Serwis, który wystartował po koniec ubiegłego roku, ma już na swoim koncie kampanię marketingową przeprowadzoną w czołowych portalach, na platformach społecznościowych i prasie.
Poprzez Program Partnerski Geloo.pl, jak i kampanię w internecie, chcemy zapoznać i przyzwyczaić Polaków do idei smart shopping, czyli rozsądnego i zarazem sprytnego dokonywania zakupów. Naszym celem jest stworzenie internautom nieustannej możliwości korzystania z atrakcyjnych ofert sprzedaży, bez konieczności porównywania cen i akceptowania zgiełku hipermarketów – mówi Sylwia Cyra, Dyrektor ds. Marketingu Geloo.pl.
Platforma ma już w planach kolejne działania na rzecz upowszechniania idei smart shopping w Polsce.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.