Od stycznia do końca września spółki zajmujące się rozliczaniem transakcji dokonywanych przy użyciu kart płatniczych, PolCard, Centrum Kart i Czeków Pekao SA, CardPoint oraz eService, przetworzyły niemal 140 mln transakcji bezgotówkowych na łączną kwotę 17 mld 90 mln zł.
Co roku przybywa po kilka tysięcy nowych terminali akceptujących karty płatnicze.
Spośród 127 tysięcy obecnie znajdujących się na rynku większość, ok. 70 proc., stanowią urządzenia elektroniczne, tzw. POS (Point of Sale) pozwalające na natychmiastową autoryzację transakcji.
Dynamicznie rośnie liczba i wartość transakcji płatniczych dokonywanych przez Internet.
eCard oraz PolCard rozliczyły w ciągu pierwszych 9 miesięcy ponad 432 tysiące wirtualnych transakcji na łączną kwotę przekraczającą 165 mln złotych.
Rzeczpospolita
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.