Naprawdę wierzyłem w poszukiwanie nowych rozwiązań dystrybucji mojej muzyki. Ale internet kompletnie się skończył – przekonuje Prince, legenda muzyki pop.
W wywiadzie udzielonym Daily Mirror, 52-letni ekscentryczny artysta zdradza swój stosunek do internetu i nowinek technologicznych. Twierdzi, że nie widzi powodu, dla którego miałby przekazywać swoją muzykę takim pośrednikom jak iTunes, czy eMusic. Pokazuje również swój sceptyczny stosunek do sieci.
Internet kompletnie się skończył – mówi Prince. – Internet jest jak MTV. W pewnym okresie MTV było odjazdowe, ale nagle stało się przestarzałe – dodaje.
To nie pierwsze krytyczne wobec sieci zachowanie artysty. W 2007 roku Prince prowadził batalię z serwisami takimi jak YouTube, The Pirate Bay, czy eBay, które pozwalają na wykorzystywanie jego utworów przez swych użytkowników. Odmówił również współpracy z serwisami, w których wymiana jest legalna, takimi jak wspomniane już iTunes, czy eMusic.
Prince jest również jednym z niewielu artystów, który postanowił zamknąć swoją oficjalną stronę internetową. Przekonuje jednocześnie, że „cyfrowe gadżety nie są dobre, bo wypełniają głowy liczbami”.
Najnowszy album Prince’a (20TEN) zostanie dołączony do szeregu tytułów prasowych w Europie.
Czy to tylko wypowiedź przygasłej już nieco gwiazdy pop, czy raczej Prince wnosi coś ciekawego do dyskusji o internecie, a zwłaszcza w kontekście elektronicznej dystrybucji muzyki? Jakie jest Państwa zdanie?
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.