Podczas odbywającej się właśnie konferencji PubCon, poświęconej marketingowi w wyszukiwarkach i mediach społecznych pracownik Google przedstawił kilka ciekawych informacji na temat najważniejszej wyszukiwarki świata.
Matt Cutts, pracownik działu Search Quality w Google podczas swojej prezentacji nakreślił kilka wskazówek na temat współpracy z Google. Serwis SearchEngineLand wypunktował najważniejsze wiadomości.
Google zdaje sobie sprawę z większej ilości spamu w wynikach wyszukiwania. Jest to spowodowane większym zaangażowaniem firmy w inne projekty. Google wraca jednak do tego zagadnienia i można spodziewać się poprawy w tej kwestii.
Cutts powiedział też, że Google zredukowała o 90 proc. ilość zhackowanych witryn widocznych widocznych w wynikach wyszukiwania. Co więcej, już wkrótce w Google Webmaster Tools (Narzędzia dla Webmasterów) dostępne będą specyficzne powiadomienia dotyczące obecności spamu na posiadanych przez użytkownikach stronach.
Pracownik Google poradził specjalistom od SEO by nie koncentrowali się na próbie odkrycia magicznego algorytmu wyszukiwarki, a zamiast tego próbowali przewidzieć, w którą stronę rozwinie się produkt jako całość. Wskazał jednak kilka konkretnych rad np. by umieszczać najistotniejsze linki w początkowych rejonach artykułów. Google kieruje się ok. 200 czynnikami przy tworzeniu rankingów, ale zmienne te mają nawet powyżej 50 różnych kombinacji.
Matt Cutts zapowiedział, że Google przyjrzy się przyczynom wysokich pozycji serwisów, których domena oparta jest na słowach kluczowych. Powstać ma również narzędzie, które blokować będzie płatne linki na stronach.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.