The Onion, „najlepsze źródło informacji Ameryki” wprowadza testowo opłaty dla użytkowników spoza USA, którzy chcą przeczytać więcej niż pięć artykułów w miesiącu. Jak na taki ruch zareagują wierni czytelnicy serwisu?
The Onion jest amerykańskim serwisem satyrycznym, publikującym artykuły poświęcone bieżącym wydarzeniom krajowym i międzynarodowym. Strona przyciąga miesięcznie ok. 7,5 mln unikalnych użytkownikach.
Mieszkańcy spoza USA, chcąc przeczytać więcej niż pięć artykułów w ciągu 30 dni, zapłacić będą musieli 2,95 dol. za miesięczny lub 29,95 dol. za roczny dostęp do serwisu. The Onion wykorzystuje przy tym technologię Press+, którą przy wprowadzeniu opłat zastosował również m.in. NYTimes.com.
Jak wszyscy w branży wydawniczej, stale testujemy miks reklam i płatnego dostępu. Wiemy, że większość naszych czytelników dzieli się artykułami między sobą i nie chcieliśmy ograniczać takiego zachowania. Wybraliśmy ograniczenie ilości artykułów by nasi fani mogli wspierać nas bezpośrednio. Na platformach takich jak Kindle i Nook otrzymujemy wielkie wsparcie od fanów i innych zainteresowanych czytelników, którzy dają nam pewność co do tego ruchu – powiedział serwisowi paidContent.org Michael Greer, dyrektor odpowiedzialny za sprawy technologiczne w The Onion.
Model płatny testowany jest na czytelnikach międzynarodowych. Przedstawiciele serwisu przekonują, że są oni – zwłaszcza mieszkańcy Wielkiej Brytanii – bardziej przyzwyczajeni do tego typu rozwiązań. Zapowiadają jednak, że nie będą się spieszyć.
Chcemy się przekonać jak ludzie zareagują i wprowadzić tak zdobytą wiedzę we wszystkie nasze platformy – poinformowali. Jest to więc zapowiedź rozszerzenia modelu płatnego również na mieszkańców USA – jeśli rezultaty testów będą zadowalające dla wydawcy.
The Onion jest kolejnym popularnym serwisem, który wprowadza model płatnego dostępu. Wciąż jednak brakuje jasnych dowodów, że jest to dobre i skuteczne narzędzie do zapewnienia stabilnego funkcjonowania w zmieniającym się świecie mediów. Jednego można być pewnym – jeśli testy nie wypalą, The Onion skomentuje to z właściwym sobie humorem.
Wpisy promowane
- Pozycjonowanie sklepu internetowego – ile to kosztuje?Prowadzisz sklep online, ale obecne obroty nie są dla Ciebie zadowalające? W wyszukiwarce plasujesz się dopiero na 3., 6. czy ...
- Szkolenia ISO – od wymagań do przewagi rynkowej Twojej organizacjiRosnąca presja regulacyjna, oczekiwania klientów oraz potrzeba budowania przewagi konkurencyjnej sprawiają, że szkolenia ISO wchodzą na stałe do strategii rozwojowych ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
- 15.05.2025 Javeloper 2025
- 20-21.05.2025 E-Commerce Connect
- 21-22.05.2025 V FORUM LOYALTY PLANET 360°
- 21.05.2025 VII Kongres MIT Sloan Management Review Polska
- 04-05.06.2025 VI FORUM DIGITAL EVOLUTION FOR PHARMA & MEDICAL
- 04-05.06.2025 Perspektywy Women in Tech Summit
- 10.06.2025 IT Unplugged
- 30.06-01.07.2025 Code Europe
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!