Klienci systemu płatności internetowych w Polsce mają kolejny powód do satysfakcji AllPay.pl błyskawicznie zareagował na pojawienie się na rynku serwisu PayPal i umożliwił swoim klientom przyjmowanie wpłat od jego użytkowników. Do kanałów płatności dodano również obsługę szybkich przelewów PKO S.A. – Telepekao24 i Banku Millenium – MilleNet.
Jednocześnie obniżono prowizję za transakcje kartami płatniczymi z 2,9% do 2,8%. Wartość transakcji kartami kredytowymi w AllPay.pl systematycznie rośnie. 'Ta metoda płatności zyskuje na popularności przede wszystkim dlatego, że mamy najlepsze systemy zabezpieczające. To, co u innych funkcjonuje jako opcja, np. zabezpieczenia przed chargebackiem, u nas jest w standardzie. Klienci wiedzą, że z AllPay.pl mogą bez obaw i ryzyka płacić szybko i bezpiecznie. Nie interesują nas szybkie zyski kosztem naszych klientów, ale uczciwa i długofalowa współpracą z nimi.’ powiedział Marcin Traple, Dyrektor d/s Rozwoju AllPay.pl.
Nowością wprowadzoną przez serwis jest usługa 'Gwarancja AllPay.pl’, przeznaczona przede wszystkim dla klientów indywidualnych. Korzystając z 'Gwarancji AllPay.pl’ klienci sklepów i aukcji internetowych mają pewność, że otrzymają kupiony towar lub, w przypadku nie wywiązania się sprzedawcy z umowy, zwrot pieniędzy.
'Wielu Internautów nadal ma obawy przed kupowaniem w sieci, szczególnie na aukcjach internetowych. Gwarancja AllPay.pl to narzędzie, które daje kupującym pewność, że otrzymają towar, za który zapłacili lub zwrot pieniędzy. Nie muszą tracić czasu na próby odzyskania swoich pieniędzy, jeśli sprzedający okazał się nieuczciwy – robimy to za nich i w ich imieniu.’ – dodaje Marcin Traple.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.