Zapraszamy do udziału w seminarium z cyklu „Akademia prawa komputerowego”, które odbędzie się 16 listopada w Warszawie w Medycznym Centrum Konferencyjneym CEMED przy ul. Pory 78, V piętro.
Organizowane już po raz 54 seminarium z cyklu „Akademia prawa komputerowego”, poświęcone jest tym razem uwarunkowaniom prawnym i techniczno-organizacyjnym prowadzenia sklepów internetowych.
Działalność gospodarcza prowadzona z wykorzystaniem takiego środka komunikacji, jakim jest internet, przysparza licznych problemów i budzi wiele kontrowersji. Dzieje się tak przede wszystkim ze względu na jej innowacyjny charakter, wymykający się tak naprawdę wszelkim regulacjom i konwencjom towarzyszącym „tradycyjnym” formom prowadzenia działalności gospodarczej.
Stąd też, celem seminarium jest z jednej strony przedstawienie osobom zaangażowanym w sprzedaż internetową pewnych metod o charakterze organizacyjno-technicznym, które mogą usprawnić działanie e-sklepu, z drugiej zaś wskazanie problemów natury prawnej, które mogą pojawić się na drodze każdego e-przedsiębiorcy oraz sposobów ich zapobiegania, bądź radzenia sobie z nimi.
Wbrew pozorom jednak, seminarium nie jest skierowane tylko do przedsiębiorców prowadzących sklepy internetowe bądź podmiotów odpowiedzialnych za ich rozwój i funkcjonowanie, ale również do osób, korzystających z takich sklepów, a więc do ich klientów. Głównym bowiem założeniem organizowanego seminarium jest próba kompleksowego przedstawienia zagadnienia zakupów w sieci – z wszystkimi tego konsekwencjami (pozytywnymi i negatywnymi) dla każdej ze stron transakcji, a co za tym idzie stworzenia podstaw dla prawidłowej relacji na styku e-sprzedawca – klient.
Wychodząc z założenia, że nic tak nie usprawnia i nie czyni bardziej skutecznym jakiejkolwiek czynności, jak świadomość towarzysząca jej podejmowaniu, organizatorzy są przekonani, że proponowane przez nich seminarium w pełni zrealizuje stawiane mu cele i stanie się doskonałym źródłem cennych informacji.
Program (10:00-16:00)
- Uwarunkowania prawne e-commerce – omówienie obowiązujących przepisów, w kontekście prawa polskiego i prawa wspólnotowego – mecenas Marianna Poproch Wesołowska;
- Rola regulaminów w działalności sklepów internetowych – radca prawny Paweł Jóźwiak
- Prawa autorskie przy prowadzeniu strony internetowej i w działalności e-commerce – dr Sybilla Stanisławska-Kloc (Instytut Własności Intelektualnej Uniwersytetu Jagiellońskiego)
- Marketing sklepów internetowych – sprawdzone wzorce praktyczne – dr Karol Kreft (Uniwersytet Gdański)
- Finansowanie działalności sklepów internetowych – dr Jacek Wójcik (Katedra Zarządzania Wartością, Zakład Wartości Klienta Szkoła Główna Handlowa)
Pełny program wydarzenia dostępny jest na stronie www.cpi.com.pl. W celu uzyskania dodatkowych informacji, prosimy o kontakt z organizatorem: [email protected].
Dzięki tej informacji – można uzyskać dostęp do specjalnego, 5 proc. formularza rabatowego.
Wpisy promowane
- Oblicz ratę leasingu nowego SEAT-a i CUPRYPlanujesz wziąć leasing dla firm, ale nie jesteś pewien, którą opcję wybrać? Postaramy się rozjaśnić tę kwestię, skupiając się na ...
- Jak promować firmę w internecie?Często uważa się, że promocja firmy w internecie jest skomplikowana i wymaga dużych nakładów finansowych, jednak prawda jest taka, że ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.