W dniu 15 sierpnia br. SMS-Express.com, spółka będąca właścicielem komunikatora Gadu-Gadu, zmieniła nazwę.
– Dotychczasowa nazwa spółki – SMS-Express.com – odwoływała się do programu, który był jedną z pierwszych oferowanych przez nas aplikacji, pozwalającą na wysyłanie wiadomości SMS prosto z komputera. Dzisiaj to już nazwa historyczna, a program dawno nie istnieje. Obecna oferta spółki to doskonale znany wszystkim komunikator Gadu-Gadu – mówi Krzysztof Szalwa, prezes zarządu Gadu-Gadu Sp. z o.o.
Komunikator Gadu-Gadu pozwala na prowadzenie rozmów nie tylko tekstowych, ale również audio-wideo, możliwe jest rozmawianie 'twarzą w twarz’ z wykorzystaniem komunikatora i kamery internetowej. Umożliwia to najnowsza wersja programu oznaczona 7.0, która już niebawem zostanie udostępniona wszystkim użytkownikom. – Nazwanie spółki Gadu-Gadu jest naturalnym krokiem z uwagi na sztandarowy produkt firmy i jest częścią długofalowej strategii rozwoju – dodaje Piotr Pokrzywa, członek zarządu Gadu-Gadu. Skład zarządu spółki pozostaje bez zmian.
Gadu-Gadu Sp. z o.o. (dawniej SMS-Express.com Sp. z o.o.) jest przykładem udanego boomu internetowego z początku 2000 roku. Wyrażenie 'Gadu-Gadu’ to jedno z najczęściej wpisywanych haseł w przeglądarkach, jak również najczęściej poszukiwany program w polskiej sieci. Korzystanie z niego jest bezpłatne. Spółka zarabia na emitowaniu reklam w komunikatorze. Zyski przynosi również usługa telefonii internetowej VoIP (Tele Gadu-Gadu).
Komunikator Gadu-Gadu powstał dokładnie 5 lat temu, w 2000 roku i od razu zdobył wierne, stale rosnące grono użytkowników, nie tylko w polskim internecie. Dzisiaj GG posiada blisko 5 milionów unikalnych użytkowników, którzy korzystają z komunikatora na co dzień w pracy, w domu, w szkole. Poza wymianą wiadomości tekstowych, umożliwia on wysyłanie SMS-ów, plików, usługi telekomunikacyjne VoIP, jak również komunikację za pośrednictwem wersji Gadu-Gadu instalowanych w telefonach komórkowych. Specjalnie dla kilkumilionowej grupy użytkowników programu, utworzono w maju br. portal społeczności internetowej Generacja Gadu-Gadu. Popularność oraz funkcjonalność programu sprawiła, że dzisiaj nazwa Gadu-Gadu to synonim komunikatora internetowego.
Wpisy promowane
- Oblicz ratę leasingu nowego SEAT-a i CUPRYPlanujesz wziąć leasing dla firm, ale nie jesteś pewien, którą opcję wybrać? Postaramy się rozjaśnić tę kwestię, skupiając się na ...
- Jak promować firmę w internecie?Często uważa się, że promocja firmy w internecie jest skomplikowana i wymaga dużych nakładów finansowych, jednak prawda jest taka, że ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.