Na pytanie „Za jakie treści zdarzyło Ci się kiedykolwiek zapłacić w internecie” aż 25% użytkowników wskazało gry online, dzwonki i tapety na telefon kupowało 22% użytkowników.
W rozbiciu na wiek okazuje się, że dla najmłodszych użytkowników (15-24 lata) pierwszym miejscu są różnego typu doładowania do gier online.
Źródło danych: sondaż PBI II 2012, wszyscy badani (n=563)
Jeśli spojrzymy na podział według płci to się okaże, że mężczyźni znacznie chetniej kupują doładowania do gier, a kobiety dzwonki i tapety na telefon.
Źródło danych: sondaż PBI II 2012, wszyscy badani (n=563)
Stopka metodologiczna:
Badanie zostało zrealizowane na ogólnopolskim panelu badawczym ARIADNA prowadzonym przez GG Network S.A. w ramach projektu GG Opinion Detector (GGOD). Próba N=563 osób. Struktura próby tożsama ze strukturą polskich internautów ze względu na płeć, wiek, wykształcenie, wielkość miejscowości zamieszkania oraz korzystanie z wiodących serwisów internetowych wg danych PBI/ Megapanel. Luty 201
Wpisy promowane
- Pozycjonowanie sklepu internetowego – ile to kosztuje?Prowadzisz sklep online, ale obecne obroty nie są dla Ciebie zadowalające? W wyszukiwarce plasujesz się dopiero na 3., 6. czy ...
- Szkolenia ISO – od wymagań do przewagi rynkowej Twojej organizacjiRosnąca presja regulacyjna, oczekiwania klientów oraz potrzeba budowania przewagi konkurencyjnej sprawiają, że szkolenia ISO wchodzą na stałe do strategii rozwojowych ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
- 09.05.2025 PM Showcase Day
- 15.05.2025 Javeloper 2025
- 20-21.05.2025 E-Commerce Connect
- 21-22.05.2025 V FORUM LOYALTY PLANET 360°
- 21.05.2025 VII Kongres MIT Sloan Management Review Polska
- 04-05.06.2025 VI FORUM DIGITAL EVOLUTION FOR PHARMA & MEDICAL
- 04-05.06.2025 Perspektywy Women in Tech Summit
- 10.06.2025 IT Unplugged
- 30.06-01.07.2025 Code Europe
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!