W nocy z 25 na 26 listopada 2000 roku swoim wejściem na rynek mBank rozpoczął trwającą do dziś rewolucję polskiej bankowości.
W końcu 2000 roku zaledwie 50 tys. osób w Polsce korzystało z internetowego dostępu do banku, dziś jest ich prawie 3,7 mln. W tym samym okresie mBank pozyskał 1 milion Klientów i blisko 3,9 mld zł aktywów, co czyni go jednym z 20 największych banków internetowych na świecie, i jednym z 10 w Europie.
'Milion Klientów w 5 lat – to osiągnięcie, które nawet mnie zaskoczyło. Zwłaszcza, że pierwsze prognozy zakładały pozyskanie do końca 2005 roku 450 tys. Klientów. Tymczasem na skorzystanie z oferty mBanku decyduje się wciąż około 1000 osób dziennie – to ogromne tempo wzrostu’- podkreśla Sławomir Lachowski, prezes BRE Banku, pomysłodawca i twórca mBanku.
'Możemy mówić o pewnej symbolice. DiBa – największy bezpośredni bank na świecie, może pochwalić się dzisiaj liczbą 5 milionów Klientów. Jednak musiało minąć 40 lat zanim to nastąpiło. Bill Gates powiedział kiedyś: oblicze biznesu zmieni się w ciągu następnych 10 lat więcej, niż w przeciągu ostatnich 50 lat. I właśnie sukces mBanku jest najlepszym przykładem tych zmian’- zaznacza Sławomir Lachowski.
Przez 5 lat, mKlienci podczas 95 459 053 odwiedzin spędzili na stronach www.mBank.pl 870 lat 4 dni i 2,5 godziny. Ponadto osoby korzystające z usług mBanku przysłały 264 994 wiadomości email, wykonały 7 969 366 telefonów na mLinię i wysłały 506 469 sms-ów.
Przez 5 lat działalności Klienci mBanku otworzyli ponad 1,3 miliona rachunków (w tym 126 tys. rachunków mBIZNES), na których zdeponowali 3,9 mld zł. Jednocześnie wartość udzielonych kredytów przekroczyła 1,5 miliarda zł (w tym ponad 1 mld zł kredytów i pożyczek hipotecznych). Dodatkowo z Supermarketu Funduszy Inwestycyjnych skorzystało 125 tys. osób, którzy zainwestowali do dziś przeszło 500 mln zł.
Wpisy promowane
- Efektywne strategie zarządzania profilami w serwisach społecznościowychZarządzanie profilami w serwisach społecznościowych staje się kluczowym elementem strategii marketingowej wielu firm. Umiejętne prowadzenie mediów społecznościowych umożliwia lepsze dotarcie ...
- Co wyróżnia skuteczną agencję performance? 5 cech, których warto szukać.Zastanawiasz się, czy agencja, z którą rozmawiasz, naprawdę dowiezie wyniki? To normalne – w końcu nie chcesz przepalać budżetu na ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
- 30.06-01.07.2025 Code Europe
- 06-07.10.2025 Testing Ground Conference 2025
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!