W dniach 31 maja -1 czerwca w Hotelu Park Inn w Krakowie odbędzie się konferencja Internet ASAP, będąca okazją do spotkania z praktykami branży marketingowej i największymi osobowościami polskiego internetu.
Internet ASAP to wyłącznie praktyczne informacje i case studies, dwa dni prelekcji dotyczących najnowszych trendów i efektywnych rozwiązań marketingowych w internecie. Konferencja ta to możliwość wymiany doświadczeń i poglądów z ekspertami branży marketingu internetowego.
Konferencja adresowana jest do osób odpowiedzialnych za komunikację, PR, marketing, IT, budowanie wizerunku marek i firm w Internecie oraz efektywność działań e-marketingowych. Uczestnicy konferencji będą mieli możliwość przekrojowego i kompleksowego zapoznania się z możliwościami i trendami w zakresie marketingu i promocji w Internecie, a także wymiany doświadczeń e-biznesowych.
Wśród prelegentów Internet ASAP, między innymi: Maciej Budzich, Paweł Tkaczyk, Dominik Kaznowski i wielu innych, których będzie można nie tylko posłuchać, ale i z nimi porozmawiać. Oprócz części oficjalnej konferencji, okazja do nieformalnych dyskusji będzie także podczas afterparty w klubie Baccarat, nieopodal krakowskiego Rynku Głównego.
Patronat nad konferencją objęło IAB Polska.
Partnerzy konferencji: Abanana Advertising, Gemius Polska, ATMedia, Brand24, Infinity Media, iPlacement, OAN, Sensus, Onepress.
Więcej informacji i rejestracja na www.internetasap.pl oraz na Facebooku (facebook.com/InternetASAP).
Wpisy promowane
- Workflow – co to jest i w jakich firmach znajdzie zastosowanie?Współczesny świat biznesu stawia przed przedsiębiorstwami coraz to nowe wyzwania. Presja konkurencji, rosnące wymagania klientów i konieczność optymalizacji kosztów skłaniają ...
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.