Firma Apple postanowiła zrezygnować z projektu Ping, serwisu społecznościowego zintegrowanego z iTunes, dzięki któremu można było dzielić się informacjami na temat przesłuchiwanych lub zakupionych w iTunes utworów.
Serwis AllThingsD powołując się na źródła związane z Apple poinformował, że Ping zostanie wycofany z użytku przy premierze następnych wersji iTunes oraz iOS. Sytuacja ta nastąpi najprawdopodobniej pod koniec tego roku.
Postanowienie firmy Apple związane jest z nikłym zainteresowaniem produktem ze strony użytkowników iTunes. Ma to związek ze zbyt dużym nastawieniem na efekty sprzedażowe przy zaniedbaniu głównego celu serwisu, czyli interakcji pomiędzy użytkownikami.
Aktualnie Apple postanowiło oprzeć aktywność w sieciach społecznościowych za sprawą Twittera i Facebooka. Informacje na temat nowych produktów spod znaku jabłka potwierdzają te zamierzenia.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.