Firma Apple postanowiła zrezygnować z projektu Ping, serwisu społecznościowego zintegrowanego z iTunes, dzięki któremu można było dzielić się informacjami na temat przesłuchiwanych lub zakupionych w iTunes utworów.
Serwis AllThingsD powołując się na źródła związane z Apple poinformował, że Ping zostanie wycofany z użytku przy premierze następnych wersji iTunes oraz iOS. Sytuacja ta nastąpi najprawdopodobniej pod koniec tego roku.
Postanowienie firmy Apple związane jest z nikłym zainteresowaniem produktem ze strony użytkowników iTunes. Ma to związek ze zbyt dużym nastawieniem na efekty sprzedażowe przy zaniedbaniu głównego celu serwisu, czyli interakcji pomiędzy użytkownikami.
Aktualnie Apple postanowiło oprzeć aktywność w sieciach społecznościowych za sprawą Twittera i Facebooka. Informacje na temat nowych produktów spod znaku jabłka potwierdzają te zamierzenia.
Wpisy promowane
- Efektywne strategie zarządzania profilami w serwisach społecznościowychZarządzanie profilami w serwisach społecznościowych staje się kluczowym elementem strategii marketingowej wielu firm. Umiejętne prowadzenie mediów społecznościowych umożliwia lepsze dotarcie ...
- Co wyróżnia skuteczną agencję performance? 5 cech, których warto szukać.Zastanawiasz się, czy agencja, z którą rozmawiasz, naprawdę dowiezie wyniki? To normalne – w końcu nie chcesz przepalać budżetu na ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
- 30.06-01.07.2025 Code Europe
- 06-07.10.2025 Testing Ground Conference 2025
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!