Pojawienie się rzeszy mobilnych profesjonalistów świadczących zdalnie swoje usługi oraz drobnych przedsiębiorców stanowiących jednoosobowe podmioty gospodarcze ujawniło zapotrzebowanie na usługi nowego rodzaju „wirtualne biura”.
Aby prowadzić swój biznes nie jest konieczne wynajmowanie własnych powierzchni biurowych i inwestowanie dużych pieniędzy w ich wyposażenie. Do stworzenia wiarygodnego i profesjonalnego wizerunku przydałby się jednakże prestiżowy adres siedziby oraz miła sekretarka obsługująca rozmowy z klientami. Właśnie taką pomoc oferuje firma Lakron Polska.
Zainteresowani klienci mają możliwość rejestracji swojej działalności na adres firmy, zlokalizowanej w reprezentacyjnej dzielnicy stolicy, na który mogą kierować wszelką korespondencję, drukować na kartach wizytowych itd. W zależności od potrzeb mogą także skorzystać z profesjonalnych usług sekretarskich (obsługi korespondencji i komunikacji z interesantami). Wówczas, wszystkie przychodzące rozmowy telefoniczne odbierane są w imieniu klienta i transferowane na wskazany przez niego numer. Istnieje również możliwość przesyłania zeskanowanej korespondencji faxowej i listowej oraz obsługi poczty e-mail. Jeśli pojawia się konieczność spotkania z dzwoniącym klientem, Lakron udostępnia eleganckie i w pełni wyposażone sale konferencyjne.
Dla przedsiębiorców oznacza to możliwość elastycznego prowadzenia interesów właściwie w każdym miejscu. „Wirtualne biuro” powiadamia ich o każdym zgłoszeniu i reprezentuje przed klientami.
„W krajach UE i Stanach Zjednoczonych takie rozwiązania stają się coraz bardziej popularne. Szczególnie chętnie z wirtualnych biur korzystają niewielkie spółki z branży nowych technologii (internet, informatyka) oraz „wolni strzelcy” (konsultanci, projektanci). Rozwój telepracy, coraz większa mobilność młodych przedsiębiorców, a zarazem wzrost znaczenia fachowej obsługi klientów i profesjonalnego wizerunku sprawia, że i w Polsce zainteresowanie wirtualnymi biurami jest bardzo duże. W chwili obecnej z naszej oferty korzysta z powodzeniem ponad 30 firm, zarówno polskich jak i zagranicznych.” – Agnieszka Szwaj, Szef Zespołu Marketingu i Reklamy, Lakron Polska Sp. z o.o.
Wpisy promowane
- Workflow – co to jest i w jakich firmach znajdzie zastosowanie?Współczesny świat biznesu stawia przed przedsiębiorstwami coraz to nowe wyzwania. Presja konkurencji, rosnące wymagania klientów i konieczność optymalizacji kosztów skłaniają ...
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
Wydarzenia
E-COMMERCE CHALLENGE 2024
23.05.2024 - 24.05.2024
Code Europe
10.06.2024 - 11.06.2024
Najnowsze wpisy
- ERLI: Szybsze zwroty w paczkomatachERLI uruchomił dla swoich klientów nową usługę, dzięki której zwroty zakupów mają być nie tylko szybsze i wygodniejsze, ale również ...
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.