W serwisie Twitter użytkownicy mogą wykorzystywać w swoich wpisach hashtagi. Do ich grona dołączył dziś hashtag „$”, który pozwala na wyróżnienie rozmów na temat danej firmy.
Znak dolara ustawiony przed nazwą firmy, np. $APPL, pozwala użytkownikom Twitterana zobaczenie wszystkim tweetów na temat firmy Apple. Nowy hashtag rozwijać ma funkcjonalność serwisu i pozwalać na uporządkowanie informacji pojawiających się na temat danej firmy.
Hashgtagi na Twitterze pozwalają na automatycznie budowanie treści serwisu. Dzięki nim można promować internetowe trendy, produkty, marki, czy aktualizować strumienie tweetów. Hashtag ze znakiem dolara, tak zwany „cashtag”, jest dopełnieniem dotychczasowej bazy hashtagów w serwisie Twitter.
Cała funkcjonalność hashtagu „$” byłaby jak najlepiej odczytana przez komentatorów i użytkowników gdyby nie fakt, że jest ona łudząco podobna do tej wykorzystywanej w serwisie StockTwits.com. Założyciel tego serwisu, Howard Lindzon, właśnie sprzedał resztę posiadanych udziałów w serwisie Twitter. Trudno to uznać za zbieg okoliczności.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.