Firma Google nie będzie już oferować bezpłatnego dostępu do pakietu Apps. Jest jednak dobra wiadomość dla obecnych użytkowników.
Tłumacząc swoją decyzję, Google przekonuje, że chce skupić się na jakości usług świadczonych dla biznesowych, płacących klientów. Firma zachęca użytkowników szukających darmowych rozwiązań do korzystania z poczty Gmail, dysku Dirve i innych konsumenckich produktów.
Dobra wiadomość jest taka, że osoby, które już korzystają z darmowego pakietu będą mogły robić to nadal – bezpłatnie. Wprowadzane zasady obowiązują więc tylko nowych użytkowników, którzy będą mogli od teraz skorzystać jedynie z opcji płatnej (50 dolarów rocznie za użytkownika).
Google Apps oferuje 24-godzinne wsparcie przez cały tydzień, 25GB skrzynkę oraz gwarancję 99,9-proc. dostępności rozwiązania. Zawiera w sobie takie usługi jak poczta elektroniczna, kalendarz, dzielenie dokumentów, przestrzeń na pliki.
Jak donosi Wall Street Journal, zyski Google z tytułu płatnych subskrybcji pakietu Apps przyniosły firmie około miliard dolarów w ubiegłym roku. Z rozwiązania korzysta obecnie ponad 5 mln firm i ok. 40 mln użytkowników – większość z nich z oferty bezpłatnej.
Wpisy promowane
- Oblicz ratę leasingu nowego SEAT-a i CUPRYPlanujesz wziąć leasing dla firm, ale nie jesteś pewien, którą opcję wybrać? Postaramy się rozjaśnić tę kwestię, skupiając się na ...
- Jak promować firmę w internecie?Często uważa się, że promocja firmy w internecie jest skomplikowana i wymaga dużych nakładów finansowych, jednak prawda jest taka, że ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.