Firma Google nie będzie już oferować bezpłatnego dostępu do pakietu Apps. Jest jednak dobra wiadomość dla obecnych użytkowników.
Tłumacząc swoją decyzję, Google przekonuje, że chce skupić się na jakości usług świadczonych dla biznesowych, płacących klientów. Firma zachęca użytkowników szukających darmowych rozwiązań do korzystania z poczty Gmail, dysku Dirve i innych konsumenckich produktów.
Dobra wiadomość jest taka, że osoby, które już korzystają z darmowego pakietu będą mogły robić to nadal – bezpłatnie. Wprowadzane zasady obowiązują więc tylko nowych użytkowników, którzy będą mogli od teraz skorzystać jedynie z opcji płatnej (50 dolarów rocznie za użytkownika).
Google Apps oferuje 24-godzinne wsparcie przez cały tydzień, 25GB skrzynkę oraz gwarancję 99,9-proc. dostępności rozwiązania. Zawiera w sobie takie usługi jak poczta elektroniczna, kalendarz, dzielenie dokumentów, przestrzeń na pliki.
Jak donosi Wall Street Journal, zyski Google z tytułu płatnych subskrybcji pakietu Apps przyniosły firmie około miliard dolarów w ubiegłym roku. Z rozwiązania korzysta obecnie ponad 5 mln firm i ok. 40 mln użytkowników – większość z nich z oferty bezpłatnej.
Wpisy promowane
- Efektywne strategie zarządzania profilami w serwisach społecznościowychZarządzanie profilami w serwisach społecznościowych staje się kluczowym elementem strategii marketingowej wielu firm. Umiejętne prowadzenie mediów społecznościowych umożliwia lepsze dotarcie ...
- Co wyróżnia skuteczną agencję performance? 5 cech, których warto szukać.Zastanawiasz się, czy agencja, z którą rozmawiasz, naprawdę dowiezie wyniki? To normalne – w końcu nie chcesz przepalać budżetu na ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
- 30.06-01.07.2025 Code Europe
- 06-07.10.2025 Testing Ground Conference 2025
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!