Sieć GoldenAd wprowadziła do swojej oferty mailingi reklamowe rozliczane w modelu CPC i CPL.
GoldenAd wprowadza do swojej oferty mailingi reklamowe rozliczane w modelu efektywnościowym. Reklamodawca zapłaci nie za liczbę adresów, do których wysłana zostanie reklama, ale za konkretne, wcześniej ustalone akcje. Reklamy mogą być rozliczane w modelu CPC (ang. Cost Per Click), w którym klient płaci tylko w przypadku, gdy odbiorca maila kliknie w reklamę, lub CPL (ang. Cost Per Lead), w którym opłata pobierana po osiągnięciu konkretnego efektu, np. po przejściu na stronę docelową i wypełnieniu formularza, zarejestrowaniu się w bazie klienta, pobraniu katalogu itp.
Obecnie baza mailingowa GoldenAd liczy ponad 12 mln rekordów i jest podzielona na kategorie Kobieta, Mężczyzna, Motoryzacja, Biznes, Technologia, Turystyka oraz B2B.
Wpisy promowane
- Zrównoważone urządzenia firmy Mewa do czyszczenia części to mniej zagrożeń na stanowisku roboczymW ciągu ostatnich dziesięcioleci znacznie zmienił się sposób produkcji i serwisowania samochodów. Widoczne jest to szczególnie w warsztatach samochodowych – ...
- Pozycjonowanie sklepu internetowego – ile to kosztuje?Prowadzisz sklep online, ale obecne obroty nie są dla Ciebie zadowalające? W wyszukiwarce plasujesz się dopiero na 3., 6. czy ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
- 15.05.2025 Javeloper 2025
- 20-21.05.2025 E-Commerce Connect
- 21-22.05.2025 V FORUM LOYALTY PLANET 360°
- 21.05.2025 VII Kongres MIT Sloan Management Review Polska
- 04-05.06.2025 VI FORUM DIGITAL EVOLUTION FOR PHARMA & MEDICAL
- 04-05.06.2025 Perspektywy Women in Tech Summit
- 10.06.2025 IT Unplugged
- 30.06-01.07.2025 Code Europe
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!