W ramach współpracy Ostryga będzie prowadzić serwisy w mediach społecznościowych, ze szczególnym uwzględnieniem działań specjalnych prowadzonych w ramach fanpage’a marki na Facebooku.
Kategoria produktowa reprezentowana przez markę Frosta – mrożonki – nie jest łatwa z punktu widzenia angażowania społeczności. Naszym sposobem na pozyskanie uwagi fanów na Facebooku są niestandardowe pomysły kreatywne i akcje specjalne, dzięki którym klient zdecydował się na współpracę z nami – powiedział Krzysztof Winnik z agencji Ostryga.
Ostryga jest agencją strategicznego marketingu społecznościowego, która buduje kompleksowe strategie obecności marek w społecznościach. Wśród Klientów agencji znajdują się m.in.: PZU, PKO Bank Polski, SONY Polska Play, L’Oréal, Hoop Polska, TMS Brokers. Ostryga należy do OS3 Group.
Wpisy promowane
- Efektywne strategie zarządzania profilami w serwisach społecznościowychZarządzanie profilami w serwisach społecznościowych staje się kluczowym elementem strategii marketingowej wielu firm. Umiejętne prowadzenie mediów społecznościowych umożliwia lepsze dotarcie ...
- Co wyróżnia skuteczną agencję performance? 5 cech, których warto szukać.Zastanawiasz się, czy agencja, z którą rozmawiasz, naprawdę dowiezie wyniki? To normalne – w końcu nie chcesz przepalać budżetu na ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
- 30.06-01.07.2025 Code Europe
- 06-07.10.2025 Testing Ground Conference 2025
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!