Grupa AMP Media wdrożyła w sklepie internetowym Aryton.pl aplikację do wymiany opinii o produktach opartą na idei Q&A – pytania i odpowiedzi.
Usługa Q&A umożliwia zbieranie komentarzy i opinii o produktach oraz zadawanie pytań o produkt osobie, która go zakupiła. Dyskusja prowadzona jest na zasadzie pytanie-odpowiedź za pośrednictwem portalu Facebook.com. Wszystkie zbierane komentarze są autoryzowane, co zapewnia im wysoką wiarygodność. Każdy klient, który wpisuje swoje posty musi je potwierdzić za pośrednictwem jednego z czterech sposobów autoryzacji. Ponadto komentarze mogą dodawać tylko osoby, które faktycznie dany produkt zakupiły. Jeżeli klient nabył kilka produktów, wówczas ma możliwość skomentowania ich osobno.
Wymiana opinii, choć odbywa się za pośrednictwem serwisu Facebook.com, jest również widoczna na karcie danego produktu w sklepie Aryton.pl, co stanowi znaczącą wartość dodaną do informacji o produkcie.
Wdrożenie aplikacji Q&A stanowi kolejny etap realizowanej, przy współudziale Grupy AMP Media, strategii obecności marki Aryton w sieci, w tym w social media.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.