Nowy prezes spółki skupi się na dalszym rozwoju serwisów wchodzących w skład grupy kapitałowej oraz rozwinięciu działalności w zakresie e-commerce.
Uważam, że przyszedł czas generowania przychodów z kolejnego źródła jakim jest e-commerce. Użytkownicy naszych portali to ponad 3 mln osób stanowiących ciekawą grupę docelową dla produktów z segmentu lifestyle i uroda – powiedział Piotr Bocheńczak.
Piotr Bocheńczak zapowiada wdrożenie rozwiązań e-commerce w czwartym kwartale tego roku.
Piotr Bocheńczak związany jest z Digital Avenue od 2010 roku. Był współzałożycielem spółki Styl.Media – wydawcy portalu Styl.fm, gdzie odpowiadał m.in. za działy IT i rozwoju portali. Po połączeniu z Digital Avenue zarządzał portalami wchodzącymi w skład grupy kapitałowej.
Wpisy promowane
- Efektywne strategie zarządzania profilami w serwisach społecznościowychZarządzanie profilami w serwisach społecznościowych staje się kluczowym elementem strategii marketingowej wielu firm. Umiejętne prowadzenie mediów społecznościowych umożliwia lepsze dotarcie ...
- Co wyróżnia skuteczną agencję performance? 5 cech, których warto szukać.Zastanawiasz się, czy agencja, z którą rozmawiasz, naprawdę dowiezie wyniki? To normalne – w końcu nie chcesz przepalać budżetu na ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
- 30.06-01.07.2025 Code Europe
- 06-07.10.2025 Testing Ground Conference 2025
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!