OS3 rozpoczęła współpracę z PKO Bankiem Polskim współpracę przy projekcie płatności mobilnych IKO. Agencja przygotowała dwa spoty promujące usługę.
IKO to nowa usługa banku pozwalająca na dokonywanie płatności z wykorzystaniem telefonu komórkowego z systemem iOS oraz Android.
W ciągu pierwszego tygodnia od startu komercyjnego IKO aktywowało blisko 6 500 osób. 70 proc. aktywacji jest dokonywanych na urządzeniach z systemem Android. W ciągu pierwszych 6 dni (7.03-12.03) dzięki IKO wypłacono gotówkę 1 065 razy. Sumaryczna wartość wszystkich wypłat dokonanych przy pomocy aplikacji w tych dniach to 110 690 zł.
Wpisy promowane
- Pozycjonowanie sklepu internetowego – ile to kosztuje?Prowadzisz sklep online, ale obecne obroty nie są dla Ciebie zadowalające? W wyszukiwarce plasujesz się dopiero na 3., 6. czy ...
- Szkolenia ISO – od wymagań do przewagi rynkowej Twojej organizacjiRosnąca presja regulacyjna, oczekiwania klientów oraz potrzeba budowania przewagi konkurencyjnej sprawiają, że szkolenia ISO wchodzą na stałe do strategii rozwojowych ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
- 15.05.2025 Javeloper 2025
- 20-21.05.2025 E-Commerce Connect
- 21-22.05.2025 V FORUM LOYALTY PLANET 360°
- 21.05.2025 VII Kongres MIT Sloan Management Review Polska
- 04-05.06.2025 VI FORUM DIGITAL EVOLUTION FOR PHARMA & MEDICAL
- 04-05.06.2025 Perspektywy Women in Tech Summit
- 10.06.2025 IT Unplugged
- 30.06-01.07.2025 Code Europe
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!