Portal turystyczny VTrip.pl wprowadził nowe narzędzie ułatwiające planowanie wyjazdów turystycznych – wyszukiwarkę pogodową last minute. Druga połowa wakacji oraz posezonowe wyjazdy obciążone są ryzykiem związanym ze zmienną lub niepewną pogodą. Nowe narzędzie portalu VTrip.pl pozwala w znacznym stopniu je minimalizować.
Od teraz osoba planująca urlop szukając ofert turystycznych wybiera bowiem nie tylko kraj pobytu, ale także temperaturę, która najbardziej jej odpowiada lub której oczekuje. W ten sposób zawęża kryteria szukania i tym samym szybciej trafia na interesującą ją ofertę. Ze względu na zmienność aury, wyszukiwarka ograniczona została wyłącznie do ofert last minute.
– Wyszukiwarka „pogodowa” jest naszym autorskim pomysłem na urozmaicenie możliwości, jakie niesie Internet i rezerwowanie za jego pośrednictwem ofert turystycznych – mówi Bernard Simiński, wiceprezes portalu turystycznego VTrip.pl. Sądzimy, że to oryginalne i użyteczne podejście w szukaniu ofert last minute, spodoba się naszym klientom i przede wszystkim ułatwi im wybór miejsc wypoczynku.
Wprowadzeniu nowego narzędzia towarzyszy kampania banerowa zatytułowana „VTrtip.pl – najsłoneczniejsze miejsce w sieci”, która oparta jest o „wyszukiwarki” ofert oraz prezentacje pogody w kilku wybranych miejscach.
Warto jeszcze zaznaczyć, że prognoza pogody w portalu VTrip.pl uwzględniona jest także w opisie każdej oferty turystycznej. Oprócz prostej ilustracji graficznej, podawane są informacje dotyczące temperatury, ciśnienia, wilgotności i prędkości wiatru. Aktualizacja danych następuje każdego dnia. Dzięki temu osobie planującej wakacje łatwiej jest zdecydować się na wybór konkretnej oferty.
Wpisy promowane
- Oblicz ratę leasingu nowego SEAT-a i CUPRYPlanujesz wziąć leasing dla firm, ale nie jesteś pewien, którą opcję wybrać? Postaramy się rozjaśnić tę kwestię, skupiając się na ...
- Jak promować firmę w internecie?Często uważa się, że promocja firmy w internecie jest skomplikowana i wymaga dużych nakładów finansowych, jednak prawda jest taka, że ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.