Piotr Winiarz objął stanowisko dyrektora sprzedaży w GoldenAd, sieci reklamowej działającej w obszarze performance marketingu. Będzie też nadzorował operacyjną działalność firmy.
Piotr Winiarz dołączył do Grupy Click House (tworzą ją dwie spółki: Click House i GoldenAd) na początku bieżącego roku. Jako Business Unit Manager odpowiadał za przygotowanie nowych projektów biznesowych oraz wsparcie projektów już prowadzonych. Kilka miesięcy temu zastąpił na stanowisku dyrektora sprzedaży w GoldenAd Agatę Zimkę.
Piotr przejął po Agacie nadzór nad sprzedażą w GoldenAd, a także podjął się przeprowadzenia koniecznych zmian organizacyjnych. De facto nadzoruje sprzedaż i bieżące działania operacyjne w GoldenAd już od kilku miesięcy, jest to więc usankcjonowanie stanu trwającego od jakiegoś czasu – powiedział Paweł Sypczuk, prezes obu spółek tworzących Grupę Click House.
Piotr Winiarz jest absolwentem Wyższej Szkoły Biznesu – National Louis University w Nowym Sączu oraz SGH. Był dyrektorem sprzedaży w IDG Poland oraz Pino.pl. Pracował także w spółkach internetowych grupy ZPR: Afilo i IDMnet. Bezpośrednio przed dołączeniem do Click House związany był z Provident Polska, gdzie odpowiadał za sprzedaż w kanale internetowym.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.