Firma OS3 zdobyła budżet reklamowy marki Jupik, działania promujące obejmą BTL, PR i aktywności on-line. Działania zostaną podzielone na kilka etapów uwzględniających social media, PR i zintegrowane kampanie online.
Kluczową realizacją w Internecie będzie całkowita przebudowa strony produktu.
Projekt zostanie wsparty offline’owymi działaniami bazującymi na BTL oraz konkursach. Prace nad projektem zostaną oparte na przeprowadzonych badaniach uwzględniających zachowania konsumenckie oraz trendy społeczne.
OS3 i Jupik współpracują od 6 lat.
Wpisy promowane
- Efektywne strategie zarządzania profilami w serwisach społecznościowychZarządzanie profilami w serwisach społecznościowych staje się kluczowym elementem strategii marketingowej wielu firm. Umiejętne prowadzenie mediów społecznościowych umożliwia lepsze dotarcie ...
- Co wyróżnia skuteczną agencję performance? 5 cech, których warto szukać.Zastanawiasz się, czy agencja, z którą rozmawiasz, naprawdę dowiezie wyniki? To normalne – w końcu nie chcesz przepalać budżetu na ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
- 30.06-01.07.2025 Code Europe
- 06-07.10.2025 Testing Ground Conference 2025
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!