W kolejnym wywiadzie w ramach cyklu „Poznajmy się” przedstawiamy projekt Fakturownia.pl. Pytamy o to czym chce się wyróżnić projekt i jakie są oczekiwania rynku. Zapraszamy do wywiadu z Łukaszem Korulczykiem.
Niedawno opisywaliśmy projekt efaktury.org, podobnych podmiotów jest bardzo wiele. Co może klienta skłonić do wyboru konkretnej oferty? Czy poza ceną są inne elementy, które decydują o wyborze?
Cena na pewno jest jednym z wyznaczników, które decydują o wyborze aplikacji do fakturowania online, jednak decydująca jest intuicyjność aplikacji, jej niezawodność, gwarancja bezpieczeństwa przechowywania danych oraz spełnianie indywidualnych potrzeb z punktu widzenia prowadzonej firmy. Dobrym przykładem jest tu chociażby możliwość wystawiania faktur na podstawie własnego szablonu. Od samego początku kładziemy duży nacisk właśnie na te elementy, dzięki którym w ciągu 3 lat, Fakturownia.pl stała się jedną z najpopularniejszych w Polsce aplikacji służących do wystawiania dokumentów księgowych online.
Oferujecie również możliwość skorzystania z biura rachunkowego – czy klienci nie obawiają się, że to może po prostu nie działać? Jak wygląda odpowiedzialność takiego biura w stosunku do tradycyjnego?
[pullquote type=”right”]Wymagamy, aby współpracujący z nami księgowi posiadali certyfikat Ministra Finansów[/pullquote]Podjęcie pierwszej współpracy z biurem rachunkowym było naturalnym krokiem w rozwoju firmy i odpowiedzią na zapytania użytkowników naszego narzędzia. Każda firma, niezależnie od tego czy jest spółką z o.o. czy jednoosobową działnością gospodarczą potrzebuje wsparcia w obszarze księgowości dlatego zależy nam na bezpośredniej współpracy z biurami rachunkowymi. Sądzę, że świetnie się uzupełniamy, ponieważ dostarczamy funkcjonalne narzędzie, które wspiera pracę biur księgowych i ich klientów. Wymagamy, aby współpracujący z nami księgowi posiadali certyfikat Ministra Finansów, a samo biuro posiadało polisę ubezpieczeniową, będącą gwarancją bezpieczeństwa.
W najbliższym czasie chcemy poszerzyć ilość współpracujących z nami biur rachunkowych, tak aby klienci w swojej okolicy mogli znaleźć biuro rachunkowe współpracujące z nami – tu zachęcamy solidne biura rachunkowe do kontaktu z nami.
Korzyścią dla biura księgowego jest to, że jeśli obsługiwani przez biuro klienci korzystają z fakturowni to kilkukrotnie zmniejsza się czas przenoszenia danych do programu księgowego – dzięki temu biura rachunkowe mogą solidnie obsługiwać większą ilość klientów.
Czy możecie powiedzieć coś więcej na temat liczby klientów Waszych usług?
Pomimo tego, że jesteśmy młodą firmą to możemy pochwalić się już ponad 60 000 rzeszą klientów, którzy korzystają z naszej aplikacji. W naszym systemie wystawiane jest ponad 100 000 faktur miesięcznie.
Wspominaliście również o wejściu na rynki zagraniczne. Czy produkt księgowy, który musi uwzględniać lokalne warunki podatkowe ma szanse na sukces?
[pullquote type=”right”]Wyczuwamy coraz większą świadomość klientów, że aby korzystać z wysokiej jakości produktu trzeba zapłacić.[/pullquote]Od początku posiadamy wersję dostosowaną do polskiego rynku (fakturownia.pl) jak też wersję międzynarodową (invoiceocean.com) z której korzystając klienci na całym świecie. Aktualnie rozpoczynamy tworzenie wersji dostosowanych do kolejnych krajów. Na początku roku ruszyła wersja francuska (vosfactures.fr), aktualnie startuje wersja brytyjska (invoiceocean.co.uk).
Czy w Waszej opinii klienci biznesowi rozumieją, że za usługi „fakturowania” można płacić, czy wciąż raczej szukają darmowej alternatywy?
Dla wielu przedsiębiorców i księgowych program do fakturowania to narzędzie, z którego korzystają codziennie i konieczne jest, aby był dla nich prosty w obsłudze i intuicyjny. Ma im po prostu ułatwiać prowadzenie firmy. Dlatego wyczuwamy coraz większą świadomość klientów, że aby korzystać z wysokiej jakości produktu, oraz wykorzystać automatyzację pewnych procesów, trzeba zapłacić. Zaznaczę, że staramy dopasować się do różnych typów klientów, dlatego w swojej ofercie mamy również bezpłatną wersje abonamentową. Pozostałe płatne abonamenty są jednymi z najtańszych na rynku. Dodatkowo za tą niewielką opłatę klienci otrzymują nasze wsparcie telefoniczne i e-mailowe.
Dziękuję za wywiad.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.