Inkubator technologiczny XevinLab powiekszył się o dwa projekty związane z reklamą online – BoxOfAds.com i SocialLead.
Projekt BoxOfAds.com jest narzędziem wyszukującym kreacje reklamowe na stronach internetowych. System całodobowo skanuje portale internetowe, uzyskując informacje na temat aktywności reklamodawców i wyszukuje takie dane jak format, rozmiar, czas wyświetlanego banneru, miejsce jego wyświetlenia wraz z nazwą sieci reklamowej.
Drugim projektem jest SocialLead – projekt dzięki któremu będzie można zautomatyzować procesy komunikacji firm w mediach społecznościowych z ich klientami, w celu zwiększenia sprzedaży oraz wsparcia klienta, także w zakresie komunikacji ATL. Narzędzie analizuje zamieszczane wpisy w serwisach społecznościowych i automatycznie odpowiada na wpisy użytkowników według ustalonych kryteriów, proponując im usługi lub produkty firm.
Wpisy promowane
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
- Oblicz ratę leasingu nowego SEAT-a i CUPRYPlanujesz wziąć leasing dla firm, ale nie jesteś pewien, którą opcję wybrać? Postaramy się rozjaśnić tę kwestię, skupiając się na ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.