W dobie kapitalizmu, dynamicznego rozwoju różnorodnych dziedzin gospodarki oraz silnej i mocnej konkurencji wprowadzenie na wolny rynek nowej firmy, wypromowanie nowego produktu b bądź usługi, utrzymanie stabilnej pozycji oraz zdobycie szerokiej grupy odbiorców jak również stałych, lojalnych klientów dla zdecydowanej większości osób prowadzących działalność gospodarczej w określonych branżach stanowi prawdziwe wyzwanie.
Internet –narzędzie idealne
Powszechnie wiadomo, że podstawowym i najważniejszym filarem biznesu w szerokim rozumieniu jest skuteczna reklama, która pozwala wypromować każdy, nawet najsłabszy produkt, stąd też osoby decydujące się na założenie własnej firmy coraz chętniej korzystają z usług znanych i cenionych na rynku agencji marketingowych. W dobie bezustannego rozwoju cywilizacji, nauki, techniki i technologii agencje komunikacji marketingowej mają wręcz nieograniczone możliwości działania: telewizja, prasa, radio, reklama bezpośrednia oraz wszechobecny Internet, oferujący swoje usługi o każdej porze dnia i nocy. Internet staje się bowiem miejscem, w którym wiele osób, spędza zdecydowaną większość swojego czasu. W wirtualnym świecie ludzie dokonują zakupów, korzystają z różnorodnych usług, płacą rachunki, nawiązują nowe znajomości, „spotykają się” ze znajomymi i przyjaciółmi, zdobywają wiedzę o otaczającym świecie. Internet stanowi idealny sposób na przeprowadzanie różnych badań marketingowych, które pozwalają określić indywidualne potrzeby, oczekiwania i możliwości poszczególnych osób. Marketing w Internecie uznawany jest przez większość agencji mediowych, takich jak chociażby Mecglobal, za najskuteczniejsze narzędzie do pozyskiwania kolejnych odbiorców, znajdujących się w najdalszych zakątkach kuli ziemskiej, dzięki czemu skuteczna reklama nie jest ograniczona jakimikolwiek granicami.
Zalety reklamy w Internecie
Marketing w Internecie niesie firmom oraz ich właścicielom wiele korzyści, a przede wszystkim wiąże się, w przeciwieństwie do reklamy w prasie, telewizji czy radiu, z niskimi nakładami finansowymi, ponieważ nie wymaga drukowania ulotek, plakatów czy angażowania dużej liczby osób. Agencje reklamowe mają bowiem niezwykle szeroki wachlarz form reklamy internetowej takich jak między innymi: skyscraper, różnorodne banery, reklama rozwijalna, e-mailling, pop-up i pop-under, watermark, toplayer, scroller, sponsorowany link w wynikach wyszukiwania i w kategoriach katalogu, artykuły sponsorowane, link kursor, latający kursor oraz wiele innych. Internet pozwala dotrzeć do ogromnej liczby osób. Co więcej zleceniodawca, poprzez sieć internetową, może na bieżąco obserwować i kontrolować wyniki kampanii reklamowej, a w razie konieczności dokonać niezbędnych zmian, kierując się zachowaniem potencjalnych klientów.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.