W ub. roku aż 13 proc. nowych klientów Merlin.pl to klienci z grupy wiekowej 55+. Według danych Merlin.pl średni wiek kupujących ciągle rośnie. Wciąż jednak zdecydowaną większość stanowią klienci w wieku 25-34.
Według danych sklepu, seniorzy spędzają nawet dwa razy więcej czasu na zakupach niż np. najmłodsi kupujący (18-24). Według Merlin.pl konsumenci z grupy 55+ dokładnie analizują ofertę dostępną w sklepie – porównują ceny, czytają informacje o produkcie, starają się wybrać taki, który faktycznie spełni ich oczekiwania. Klienci ci częściej niż inni podkreślają łatwość i wygodę robienia zakupów w sieci, ale również zwracają baczną uwagę na dokładne informacje na temat zamówień m.in. czas, koszt dostawy, metody płatności.
W badaniu przeprowadzonym przez TNS Polska dla Merlin.pl w listopadzie 2014 roku, najstarsi badani Polacy częściej niż pozostałe grupy wskazywali na tłumy w galeriach handlowych jako element, który zniechęca ich do robienia świątecznych zakupów.
Wpisy promowane
- Efektywne strategie zarządzania profilami w serwisach społecznościowychZarządzanie profilami w serwisach społecznościowych staje się kluczowym elementem strategii marketingowej wielu firm. Umiejętne prowadzenie mediów społecznościowych umożliwia lepsze dotarcie ...
- Co wyróżnia skuteczną agencję performance? 5 cech, których warto szukać.Zastanawiasz się, czy agencja, z którą rozmawiasz, naprawdę dowiezie wyniki? To normalne – w końcu nie chcesz przepalać budżetu na ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
- 30.06-01.07.2025 Code Europe
- 06-07.10.2025 Testing Ground Conference 2025
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!