Sage Challange jest dość nietypowym konkursem skierowanym m.in. dla startupów. Aby wziąć udział w konkursie należy odpowiedzieć na pytanie „Dlaczego Twoja praca jest Twoją pasją?”. Zgłoszenia można wysyłać do 13 marca.
Autorzy najciekawszych odpowiedzi zostaną zaproszeni do kolejnego etapu, polegającego na nagraniu krótkich filmików prezentujących ich historie i osiągnięcia. Zwycięzcę wskażą internauci oddając swoje głosy Facebooku.
Ideą Sage Challenge jest promowanie przedsiębiorców, którym udało się stworzyć biznes od zera i którzy odnieśli sukces. Poprzez takie przykłady chcemy inspirować innych ludzi do działania. Pokazać, że założenie biznesu może być drogą do sukcesu i realizacji własnych pasji i ambicji – powiedziała Iwona Jacks, dyrektor marketingu w Sage.
Zwycięzca Sage Challenge otrzyma 6-miesięczny dostęp do dowolnie wybranego biura z ponad 2 000 dostępnych na całym świecie lokalizacji. Nagrodą alternatywną jest wygrana pieniężna 10 000 zł, którą zwycięzca będzie mógł zainwestować np. w rozwój firmy.
Michał Kędziora (Mr. Vintage), Basia Ritz (laureatka Master Chefa) oraz Basia Sołtysińska i Radek Kotarski (właściciele LifeTube) to bohaterowie pilotażowych filmów Sage Challenge.
Zaprosiliśmy trzech właścicieli małych firm, którzy zmienili pasję w biznes, aby przedstawili swoje firmy i pokazali, że chcieć, znaczy móc. Mamy nadzieję, że ich opowieści staną się także inspiracją dla kolejnych młodych przedsiębiorców – dodała Iwona Jacks.
Organizatorem Sage Challenge jest firma Sage – producent oprogramowania wspomagającego zarządzanie przedsiębiorstwem dla małych i średnich firm.
Więcej informacji o konkursie na stronie http://www.sage.com.pl/sagechallenge
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.