Od dawna wiadomo, że znajomość języków obcych otwiera wiele możliwości, ułatwia podróżowanie i znalezienie nowej, dobrej pracy. Angielski jest obecnie najpopularniejszym językiem na świecie. Stosowany jest powszechnie w komunikacji biznesowej i niezbędny w teleinformatyce. Dlatego na rynku zawsze będzie popyt na kursy języka angielskiego. Ludzie chcą komunikować się szybciej, lepiej i skuteczniej. Szkolenia to sposób na przełamanie oporów przed komunikowaniem się w obcym języku – uczą języka od podstaw lub systematyzują nabytą wcześniej wiedzę, a przede wszystkim rozwijają umiejętności konwersacyjne. Jest to powód, dla którego otwarcie własnej szkoły w modelu franczyzowym (education franchise) jest inwestycją kapitałową pozwalającą na szybkie i wysokie zyski.
Speak-Up to dobra inwestycja
Szkołą językową działającą w modelu education franchise jest Speak-Up. To korporacja, która działa na czterech rynkach, gdzie prowadzi już ponad siedemdziesiąt placówek. Dzięki sprawdzonemu modelowi pracy partnerzy firmy mogą liczyć na szerokie wsparcie na każdym etapie rozwoju własnej szkoły językowej. Speak-Up dostarcza zaawansowane oprogramowanie zarządzające, system zarządzania nauką (LMS), książki, materiały, podręczniki, broszury szkoleniowe, przeszkolenie personelu call-center,a także pełną ścieżkę rozwoju i kariery dla pracowników. Dodatkowo dostarczane są materiały marketingowe, sprzedażowe i monitorujące.
W zależności od wielkości zakładanej placówki, podstawowa inwestycja wyniesie od 100 000 do 500 000 euro, jednak doświadczenia wskazują, że już w pierwszym roku działalności możliwy jest 30-procentowy zwrot z inwestycji. Jak widać, jest to zysk nieporównywalny z tradycyjnymi formami oszczędzania w bankach czy w większości funduszy inwestycyjnych. Stałe zapotrzebowanie na kadry operujące językiem angielskim powoduje, że jest to rynek, który ciągle się rozwija i zapewni wpływy jeszcze przez wiele lat. Poza kapitałem ważny jest entuzjazm, zmysł marketingowy i dużo chęci do pracy. Jednak wszystko to przełoży się na konkretny zysk.
Sprawdzone metody gwarancją sukcesu
Skuteczność metod Speak-Up potwierdzają opinie ponad 200 tysięcy zadowolonych kursantów z Polski, Rosji i Ukrainy. Dzięki stosowaniu najnowszych rozwiązań teleinformatycznych i multimediów, możliwe jest prowadzenie zajęć w dowolnych godzinach, z dowolnego miejsca w Polsce i na świecie. Szkolenia możliwe są wszędzie tam, gdzie istnieje dostęp do internetu. W ramach modelu education franchise Speak-Up udostępnia franczyzobiorcy swoje metody nauczania. Nie tylko obejmują one współpracę z najlepszymi, doświadczonymi lektorami, ale przede wszystkim skupiają się na analizie umiejętności i celów, które chcą osiągnąć uczestnicy zajęć. Indywidualne podejście i ciągła analiza osiągnięć pozwala na szybkie dopasowanie kursu do rozwoju zdolności językowych uczniów. Dla tej metody kluczowe jest elastyczne podejście do każdego kursanta i dobór idealnego tempa nauki. Przekłada się to na zadowolenie klientów, którzy polecają kursy swoim znajomym, co z kolei wpływa na ciągły rozwój inwestycji.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.