Większość użytkowników sieci nie wyobraża już sobie życia bez stałego dostępu do Internetu. Wykorzystujemy go do pracy, zdobywania wiedzy o świecie, rozrywki, a także podtrzymywania kontaktów towarzyskich. Ponadto umożliwia on dotarcie do szerokiej grupy odbiorców, co czyni go idealnym miejscem na reklamę firmy.
Wiele możliwości
Sposobów na prowadzenie kampanii reklamowej za pośrednictwem Internetu jest dużo, a najlepsze efekty z pewnością przyniesie działanie kompleksowe. W obecnych czasach profesjonalnie wykonana strona internetowa firmy z własną domeną to już niemal konieczność. Do takiej witryny możemy podpiąć adres mailowy, sklep online, a także bloga. Wielu przedsiębiorców decyduje się również na wykorzystanie w celach reklamowych Facebooka czy innych portali społecznościowych. Warto więc zatrudnić pracownika zajmującego się kwestią marketingu w Internecie oraz skorzystać z usług profesjonalnych firm zajmujących się pozycjonowaniem.
Wbrew pozorom może to znacznie podnieść wyniki sprzedażowe – w końcu najwięcej odwiedzin mają strony znajdujące się na pierwszych miejscach w rankingu wyszukiwarki. Z kolei umieszczane na portalach społecznościowych linki do ciekawych artykułów na blogu firmowym mogą efektywnie przyczynić się do budowania pozytywnego wizerunku marki i znacznie zwiększyć jej rozpoznawalność.
Jak się przebić w Internecie?
Internet niewątpliwie umożliwia dotarcie do szerokiej grupy odbiorców, którzy mogą stać się naszymi klientami. Jednak aby tak się stało, trzeba skutecznie przyciągnąć ich uwagę. Każdego dnia w sieci pojawiają się niezliczone ilości nowych treści, nie sposób więc zapoznać się z nimi wszystkimi. Nic dziwnego, że użytkownicy sieci raczej przeglądają strony internetowe, a nieco więcej czasu poświęcają wyłącznie witrynom, które ich zainteresują. Dlatego tworząc bloga, czy moderując stronę firmy konieczne jest podjęcie odpowiednich działań.
Kolejne wpisy powinny być urozmaicone, dlatego oprócz artykułów tekstowych należy umieszczać w nich również filmy, infografiki, czy fotografie. Warto pomyśleć też o Explainer Videos, czyli krótkich animacjach przedstawiających ofertę firmy – przykładowe realizacje można obejrzeć na http://animates.pl. Taka reklama jest krótka, ciekawa i przykuwa uwagę ze względu na pobudzanie różnych zmysłów. Należy pamiętać, że zdecydowana większość internautów woli informacje podawane w przystępnej i prostej formie, stąd też wszelkiego rodzaju infografiki, czy wspomniane już animacje będą lepszą strategią marketingową niż tradycyjna reklama.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.