Grupa Onet.pl nawiązała strategiczną współpracę z dystrybutorem biletów KupBilet.pl, w wyniku której uruchomiono nowy serwis z informacjami o nadchodzących wydarzeniach z bezpośrednią możliwością zakupu biletów na www.kupbilet.onet.pl. Na rynku kompleksowej obsługi związanej z biletami brakowało takiego mocnego sojuszu – przekonują twórcy projektu.
W nowym serwisie użytkownicy mogą zapoznać się z informacjami o nadchodzących wydarzeniach rozrywkowych, sportowych, kulturalnych i biznesowych (m.in. szkoleniach) oraz bezpośrednio zakupić bilet z wykorzystaniem platformy online obsługiwanej przez KupBilet.pl. Na portalu Onet.pl będą pojawiają się dodatkowo treści redakcyjne opisujące szczegółowo najciekawsze wydarzenia i powiązane z nimi tematy.
Połączenie siły Grupy Onet i KupBilet.pl zapewni użytkownikom dostęp do najbardziej kompleksowej oferty zakupu biletów na wydarzenia w Polsce. Od informacji do zakupu biletu tylko jeden click. Na współpracy skorzystają wszyscy organizatorzy wydarzeń. którym automatycznie zapewniamy pełną obsługę redakcyjną planując interesujące działania promocyjne oraz zapewniamy wygodny kanał sprzedaży biletów – mówi Karina Hertel dyrektor zarządzająca segmentem lifestyle & kultura w Grupie Onet-RAS.
Na rynku kompleksowej obsługi związanej z biletami brakowało takiego mocnego sojuszu. Cieszymy się, że partnerem Grupy Onet został nasz portal KupBilet.pl – komentuje Marcin Krysiński prezes zarządu KupBilet.pl – Według analiz i przygotowanej oferty liczymy na dotarcie do wszystkich rodzajów wydarzeń, koncertów, festiwali, imprez sportowych jak i szkoleń oraz innych 'biletowanych’ eventów w Polsce. Promocja redakcyjna w Onet i obsługa sprzedaży biletów przez KupBilet od teraz pod jedną marką KupBilet.Onet.pl to ogromna zaleta zarówno dla kupujących bilety jak i organizatorów wydarzeń.
KupBilet.pl jest aktywny na rynku dystrybucji biletów w Polsce od ponad 15 lat i ma wyłącznie polski kapitał. Sprzedaż odbywa się zarówno w internecie jak i w sieci stacjonarnej oferując blisko 1000 punktów zakupu. Dotychczas w sieci KupBilet.pl nabyto ponad 30 milionów biletów na tysiące eventów.
Wpisy promowane
- Zaplanuj świąteczne wydatki dla pracowników – Jak wybrać idealny prezent?Święta Bożego Narodzenia to czas, który w wielu firmach wiąże się nie tylko z magią i wspólnymi świętowaniem, ale również ...
- Workflow – co to jest i w jakich firmach znajdzie zastosowanie?Współczesny świat biznesu stawia przed przedsiębiorstwami coraz to nowe wyzwania. Presja konkurencji, rosnące wymagania klientów i konieczność optymalizacji kosztów skłaniają ...
Wydarzenia
E-COMMERCE CHALLENGE 2024
23.05.2024 - 24.05.2024
Code Europe
10.06.2024 - 11.06.2024
Najnowsze wpisy
- ERLI: Szybsze zwroty w paczkomatachERLI uruchomił dla swoich klientów nową usługę, dzięki której zwroty zakupów mają być nie tylko szybsze i wygodniejsze, ale również ...
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.