Budowa zaplecza SEO to wiele decyzji, które należy podjąć jeszcze przed rozpoczęciem procesu budowy. Warto zwrócić uwagę na ważną kwestię – ilość budowanych stron zapleczowych. Dawniej zasada była prosta, a dylemat praktycznie nie istniał – czym więcej stron zapleczowych, tym lepiej. Jednak kilka lat temu proces budowy zaplecza wyglądał zupełnie inaczej, niż dziś.
Dawniejsze zaplecza SEO to synonim setek stron, które zalewały internet słabą treścią (tak zwanymi preclami, które traktowały o wszystkim i o niczym) z obowiązkowo podpiętym SWL’em i linkami kierującymi do stron pozycjonowanych. Takie strony bardzo szybko zostały wyeliminowane przez Google, które pokazało, że nie będzie tolerować ani słabej jakości, ani treści, która nie pomaga internautom. Skończyła się era ilości – przyszedł czas na jakość.
Efektywne zaplecze – jak wygląda?
Jak wspomnieliśmy, liczy się jakość. Dziś nie ma sensu budować setek bezwartościowych stron – stracimy tylko czas i pieniądze a także ryzykujemy otrzymaniem bana dla strony, która będzie linkowana z takich miejsc. Lepiej zbudować mniej stron, ale bardziej wartościowych dla odbiorcy. Dobry content z poradnikami i ciekawymi materiałami, dobra optymalizacja zaplecza – to właśnie synonimy jakości, które docenia Google. Linki z takiego zaplecza są nie tylko bardziej wartościowe, ale również bezpieczne.
Za jakością idzie także inna korzyść – możliwość zarabiania na zapleczu. Strony możemy podpiąć pod AdSense lub inne programy afiliacyjne. Co więcej, możemy oferować odpłatną publikację artykułów sponsorowanych dla innych pozycjonerów, którzy z pewnością nie przejdą obok okazji zdobycia linka z ciekawego, zadbanego zaplecza.
Reasumując – zaplecze SEO zmieniło swój wygląd, a pozycjonerzy chcący nadal korzystać ze stron zapleczowych, powinni zmienić podejście do ich budowy. Tylko jakość gwarantuje wysokie pozycje a także przynosi dodatkowe korzyści, z których po prostu warto skorzystać.
Pamiętaj również aby sukcesywnie zwiększać ruch na zapleczu, efekt ten uzyskasz nasycając je frazami kluczowymi. W sklepie: http://www.the-first.sklep.pl/glowna/30-analiza-i-rekomendacja-fraz-kluczowych.html – możesz zamówić odpowiednio przygotowaną analizę seo.
Wpisy promowane
- Oblicz ratę leasingu nowego SEAT-a i CUPRYPlanujesz wziąć leasing dla firm, ale nie jesteś pewien, którą opcję wybrać? Postaramy się rozjaśnić tę kwestię, skupiając się na ...
- Jak promować firmę w internecie?Często uważa się, że promocja firmy w internecie jest skomplikowana i wymaga dużych nakładów finansowych, jednak prawda jest taka, że ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.