Wejście na stronę internetową przypomina często drogę przez kopalnię wszechobecnych reklam, gdzie zamknięcie jednego okienka powoduje otwarcie kilku innych. Taka gonitwa za iksem podczas odwiedzania poszczególnych stron sprawia, że osoba odwiedzająca Twoją witrynę może się szybko zniechęcić do kolejnych wizyt.
Jakie reklamy są nieszkodliwe podczas pozycjonowania współczesnych stron www
Ważne jest, aby dany baner lub pop-up zajmował jak najmniejszą powierzchnię na wartościowej treści witryny. Rozmiary reklamy mają być ograniczone na tyle, aby nie przesłaniały całego contentu oraz aby można je było szybko wyłączyć na dowolnym wyświetlaczu. To jedne z podstawowych wyznaczników kierunku, w którym zmierza ocenianie stron przez Google.
Co to oznacza dla Ciebie? Jeżeli na Twojej stronie znajdują się dodatkowe informacje w formie pełnoekranowej, czyli wspomniane wcześniej reklamy, pop-upy, należy zmienić je na formy bardziej przyjazne użytkownikowi. Zyskasz wtedy:
- lepszą widoczność w Google – obecność w Google Maps, czyli wynikach równorzędnych z wynikami organicznymi. To idealne dopełnienie, ponieważ przy określonych frazach strona może się pojawić szybciej właśnie w mapach i już wtedy będzie widoczna. Stan ten można utrzymać, jeżeli postawisz na dyskretne i nieuciążliwe formy reklam,
- większy zasięg w wynikach organicznych – docelowa kwestia niemal każdego pozycjonowania stron. Działania i środki przeznaczane na promowanie stron internetowych dają szansę na pozytywny oddźwięk, a przy dobrze opracowanej strategii marketingowej, znacznie zwiększają szanse na pojawienie się w czołówce Google,
- poprawne wyświetlanie strony na urządzeniach mobilnych – responsywność to obecnie nieodłączne pojęcie każdego skutecznego pozycjonowania stron, natomiast jeżeli na wyświetlaczu smartfona Twojego potencjalnego Klienta wartościową całość zakryje spam, wpłynąć to może docelowo na utratę dobrych lokat strony w wyszukiwarce.
Nawet jeżeli nie masz odpowiednich programów blokujących wyświetlanie reklam na urządzeniach mobilnych i komputerze stacjonarnym, Google przestrzega tego, aby Twoje korzystanie z Internetu wiązało się wyłącznie z takimi reklamami i powiadomieniami, które będziesz w stanie bez trudu wyłączyć.
Więcej o pozycjonowaniu i reklamie w internecie znaleźć można na stronie gogler.pl oraz blogu gogler.pl/blog.
Pozycjonowanie stron bez skutków ubocznych – kiedy pop-up nie jest na cenzurowanym
Oprócz grupy niezwykle natarczywych, trudnych do wyłączenia oraz nieproporcjonalnie dużych banerów, występują również takie, które nie utrudniają pozycjonowania stron i które Google traktuje raczej neutralnie. Podstawowa grupa to wyskakujące okienka z informacjami, takimi jak obecność plików cookies lub okno dialogowe do sprawdzenia, czy jesteś osobą pełnoletnią.
W przypadku typowych reklam promujących dany produkt lub usługę na przykład w Lublinie, te nieszkodliwe reklamy rozpoznasz po ich wielkości i umiejscowieniu. Jeżeli grafika jest niewielka i łatwa do wyłączenia, a jej wyłączenie powoduje faktyczną dezaktywację reklamy, możesz liczyć na przychylność Google w kwestii promowania Twojej strony.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.