Punkty PAYBACK o równowartości przeszło pół miliarda złotych wydali na nagrody uczestnicy Programu w ciągu ponad 7-letniej obecności PAYBACK w Polsce. Najczęściej odbieraną nagrodą rzeczową przez uczestników Programu była suszarka do włosów.
Przekłada się to na ponad 12,5 miliona transakcji, w trakcie których uczestnicy wymieniali swoje punkty, czy to płacąc nimi bezpośrednio u takich partnerów jak np. BP, Energa, Frisco.pl, Fly.pl, Inmedio, Link4, Multikino, Orange, PizzaPortal.pl, czy też odbierając nagrody w Sklepie z Nagrodami PAYBACK. W sumie ze Sklepu z Nagrodami PAYBACK uczestnicy odebrali przeszło milion produktów z różnych kategorii. W ostatnim roku największą popularnością cieszyły się te z kategorii kuchnia (34%), uroda (15%) i elektronika (13%), a najczęściej odbieraną nagrodą rzeczową przez uczestników Programu była suszarka do włosów. W czołówce najpopularniejszych produktów znalazły się ponadto samochodowy uchwyt do telefonu oraz komplet patelni.
Oprócz wymiany punktów na nagrody w Sklepie z Nagrodami PAYBACK i płacenia nimi za zakupy u wybranych partnerów Programu uczestnicy mogą również wymieniać je na mile Miles & More. Punkty można przekazać także na program Polskiej Akcji Humanitarnej – Pajacyk.
Pół miliarda złotych w punktach PAYBACK wydanych na nagrody obrazuje jak ogromna jest skala działania Programu. Statystycznie na jednego uczestnika przypada nagroda o wartości ok. 72 zł, ale trzeba pamiętać, że to tylko uśrednienie. Osoby najbardziej zaangażowane w Program, korzystające z różnych promocji i eKuponów, odbierały nagrody o dużo większej wartości i to więcej niż jednokrotnie – mówi Michał Pieprzny, CEO PAYBACK Polska.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.