Punkty PAYBACK o równowartości przeszło pół miliarda złotych wydali na nagrody uczestnicy Programu w ciągu ponad 7-letniej obecności PAYBACK w Polsce. Najczęściej odbieraną nagrodą rzeczową przez uczestników Programu była suszarka do włosów.
Przekłada się to na ponad 12,5 miliona transakcji, w trakcie których uczestnicy wymieniali swoje punkty, czy to płacąc nimi bezpośrednio u takich partnerów jak np. BP, Energa, Frisco.pl, Fly.pl, Inmedio, Link4, Multikino, Orange, PizzaPortal.pl, czy też odbierając nagrody w Sklepie z Nagrodami PAYBACK. W sumie ze Sklepu z Nagrodami PAYBACK uczestnicy odebrali przeszło milion produktów z różnych kategorii. W ostatnim roku największą popularnością cieszyły się te z kategorii kuchnia (34%), uroda (15%) i elektronika (13%), a najczęściej odbieraną nagrodą rzeczową przez uczestników Programu była suszarka do włosów. W czołówce najpopularniejszych produktów znalazły się ponadto samochodowy uchwyt do telefonu oraz komplet patelni.
Oprócz wymiany punktów na nagrody w Sklepie z Nagrodami PAYBACK i płacenia nimi za zakupy u wybranych partnerów Programu uczestnicy mogą również wymieniać je na mile Miles & More. Punkty można przekazać także na program Polskiej Akcji Humanitarnej – Pajacyk.
Pół miliarda złotych w punktach PAYBACK wydanych na nagrody obrazuje jak ogromna jest skala działania Programu. Statystycznie na jednego uczestnika przypada nagroda o wartości ok. 72 zł, ale trzeba pamiętać, że to tylko uśrednienie. Osoby najbardziej zaangażowane w Program, korzystające z różnych promocji i eKuponów, odbierały nagrody o dużo większej wartości i to więcej niż jednokrotnie – mówi Michał Pieprzny, CEO PAYBACK Polska.
Wpisy promowane
- Efektywne strategie zarządzania profilami w serwisach społecznościowychZarządzanie profilami w serwisach społecznościowych staje się kluczowym elementem strategii marketingowej wielu firm. Umiejętne prowadzenie mediów społecznościowych umożliwia lepsze dotarcie ...
- Co wyróżnia skuteczną agencję performance? 5 cech, których warto szukać.Zastanawiasz się, czy agencja, z którą rozmawiasz, naprawdę dowiezie wyniki? To normalne – w końcu nie chcesz przepalać budżetu na ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
- 30.06-01.07.2025 Code Europe
- 06-07.10.2025 Testing Ground Conference 2025
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!