Katalog produktowy to niezbędny element na targach, konferencjach, wystawach, giełdach i pokazach. Daje klientowi możliwość wnikliwego zapoznania się z ofertą firmy, jednocześnie stając się jej wizytówką. Podpowiadamy, jak zaprojektować profesjonalny katalog reklamowy od A do Z!
Z myślą o kliencie
Projektując katalog, spróbuj spojrzeć na niego oczami potencjalnego klienta. Pomyśl, jakie rozwiązania ułatwią mu odbiór przedstawionych treści, a co wywoła niepotrzebną frustrację. Zastanów się, czy katalog łatwo otworzyć i zamknąć? Czy czcionka nie jest przesadnie mała, a grafiki nie są zbyt nachalne? Czy proporcje między zdjęciami a tekstem zostały zachowane?
Zadbaj o odpowiednie rozmieszczenie poszczególnych elementów oraz rzetelny opis produktu w języku zrozumiałym dla klienta. Treści zawarte w katalogu muszą być nie tylko wartościowe, ale także przedstawione w atrakcyjny sposób. Bądź obiektywny, ale pisz językiem korzyści – klient musi nabrać pewności, że produkt, który sprzedajesz, jest mu niezbędny. Katalog produktowy nie może być nazbyt przeładowany treściami ani grafikami. Czasem lepiej zrezygnować z prezentacji niektórych produktów, aby w folderze nie zaczął królować chaos. Zadbaj, aby zamieszczone w katalogu zdjęcia były doskonałej jakości i prezentowały produkt w sposób zachęcający do zakupu.
Przed oddaniem katalogu do druku dokładnie sprawdź tekst nie tylko pod kątem merytorycznym, ale także stylistycznym, ortograficznym i interpunkcyjnym. Dzięki temu dasz się poznać jako profesjonalista!
Ocenią Cię po okładce
Dobry katalog powinien nie tylko szczegółowo przedstawiać ofertę firmy, ale także pozytywnie wpływać na jej wizerunek. Zawartość to nie wszystko! Odpowiedni projekt i profesjonalne wykonanie mają kolosalne znaczenie. Zadbaj o wysokiej jakości papier, odpowiedni format oraz elegancki sposób wykończenia. Nie mniej ważny jest sposób łączenia stron. Drukarniaonline.pl należąca do czołówki polskich drukarń online oferuje katalogi szyte oraz katalogi klejone za pomocą kleju poliuretanowego (PUR) odpornego na wilgoć, temperaturę oraz działanie rozpuszczalników.
Wyróżnij okładkę za pomocą grubszego papieru lub dodatkowego uszlachetnienia – folią matową lub błyszczącą. Istotne elementy, które szczególnie chcesz wyróżnić, odznacz za pomocą lakieru punktowego. Wysokiej jakości katalogi szyte pozwolą przedstawić ofertę Twojej firmy nawet elitarnemu klientowi.
Wpisy promowane
- Oblicz ratę leasingu nowego SEAT-a i CUPRYPlanujesz wziąć leasing dla firm, ale nie jesteś pewien, którą opcję wybrać? Postaramy się rozjaśnić tę kwestię, skupiając się na ...
- Jak promować firmę w internecie?Często uważa się, że promocja firmy w internecie jest skomplikowana i wymaga dużych nakładów finansowych, jednak prawda jest taka, że ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.