Wydawałoby się, że w dobie Internetu, social mediów i telewizji, reklama zewnętrzna nie jest potrzebna. Nic bardziej mylnego, o czym można przekonać się chociażby podczas spacerowania po mieście.
Szyldy i plakaty są nieodłączną częścią miejskiego krajobrazu. Warto wykorzystać potencjał, jaki tkwi w takiej formie marketingu i pomyśleć o banerze reklamowym, skutecznej formie promowania własnego biznesu. Drukarnia Katowice podpowie Ci, jak to zrobić!
Dlaczego baner?
Wystarczy tylko wybrać dobrą lokalizację, by baner Twojego biznesu zobaczyło szerokie grono potencjalnych klientów. Ta forma reklamy, jeśli tylko będzie atrakcyjna pod względem wizualnym, ma szansę przyciągnąć konsumentów, którzy albo wcześniej nie znali Twojej firmy, albo nie korzystają z Internetu i mediów społecznościowych. To również sposób, by przypominać się klientom, żeby w momencie szukania produktu lub usługi, pomyśleli o Tobie jako o marce pierwszego wyboru. Jaka będzie najlepsza lokalizacja? Zależy w jakiej branży działasz. Jeśli świadczysz usługi ksero i podobne, wówczas warto szukać miejsca nieopodal uczelni wyższych bądź akademików. Jeśli z kolei prowadzisz szkółkę piłkarską dla młodych dzieci, znacznie lepszą lokalizacją będą okolice szkoły podstawowej.
Co umieścić na banerze?
Przed Tobą najważniejsze zadanie, czyli projektowanie. Baner powinien odznaczać się prostotą, ale jednocześnie nawiązywać do Twojej identyfikacji wizualnej (logo, paleta barw). Umieść na nim dane teleadresowe oraz chwytliwy slogan. Nie przesadź jednak z kreatywnością, hasło reklamowe musi być zrozumiałe po pierwszym przeczytaniu, ponieważ mama odprowadzająca dziecko do szkoły albo pracownik spieszący się do biura nie będą mieli czasu, żeby rozwiązywać słowne zagadki. Pomyśl, jak możesz się wyróżnić na tle innych banerów, oryginalność zawsze jest w cenie, jednocześnie pamiętając, by pozostać wiernym zasadzie „mniej znaczy więcej”.
Jak przygotować baner do druku?
Kiedy baner jest już zaprojektowany, należy przygotować go do druku. Możesz zlecić to zadanie specjalistom, którzy zadbają o wysoką jakość efektu. Masz wówczas pewność, że wszystkie kolory oraz elementy wizualne będą widoczne dla odbiorców reklamy. Bardzo ważne jest, by plik przygotować w odpowiednim formacie (najczęściej TIFF, EPS, PDF), rozdzielczości oraz w kolorystyce CMYK. Jeśli masz wątpliwości, jak poprawnie przygotować baner do druku, skontaktuj się z drukarnią, która podpowie Ci, jakie parametry powinien posiadać plik.
Banery reklamowe są tanie i skuteczne. Nadają się do wielokrotnego użytku, co oznacza, że możesz szukać nowych lokalizacji i tym samym nowych klientów. Zadbaj o kreatywny, a jednocześnie prosty projekt, oraz dobrą jakość druku — to klucz do sukcesu reklamy zewnętrznej.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.