Na początku kwietnia br. mBank zawarł umowę o współpracy z portalem Kredyty.net, należącym do grupy NETMEDIA S.A. Na stronie www.kredyty.net Internauci mogą skorzystać z oferty bankowej nowego partnera, skierowanej zarówno do klientów indywidualnych, jak i mikroprzedsiębiorstw.
„Strategia firmy zakłada stałe poszerzanie oferty naszego portalu. Korzystając z Kredyty.net Użytkownicy zaoszczędzą cenny czas, zapoznając się z propozycjami kredytów wielu banków jednocześnie. mBank został naszym kolejnym partnerem, dołączając m.in. do: GE Money Bank S.A., BZ WBK S.A., Santander Consumer Bank S.A., Pekao S.A., czy Banku Millennium S.A. Jednocześnie cały czas prowadzone są intensywne rozmowy w sprawie pozyskania kolejnych partnerów” – mówi Andrzej Wierzba, Prezes Zarządu NETMEDIA S.A.
W ramach współpracy pomiędzy firmami, na stronie www.kredyty.net Internauci mogą zapoznać się ze wszystkimi szczegółami dotyczącymi kredytów: hipotecznych, gotówkowych, samochodowych, a także kart kredytowych oraz funduszy inwestycyjnych oferowanych poprzez platformę Supermarket Funduszy Inwestycyjnych. Z myślą o Klientach Instytucjonalnych na portalu umieszczono wyczerpującą ofertę wirtualnego banku w zakresie kredytów oraz kont firmowych.
Kredyty.net wprowadził dwa nowatorskie narzędzia, które ułatwiają oraz skracają procedurę przyznawania kredytu. MultiFormularz pozwala wysłać wniosek kredytowy do wielu banków jednocześnie. Porównywacz z kolei, umożliwia porównanie kredytów hipotecznych kilku banków naraz lub kilku ofert w ramach tego samego banku.
Portal zapewnia również codzienną, świeżą porcję informacji gospodarczych dotyczących m.in. stóp procentowych oraz kursów walut.
mBank wciąż rozbudowuje swoją ofertę bankową, inwestycyjną i ubezpieczeniową. Dążeniem mBanku jest stworzenie otwartej platformy finansowej, w ramach której Klient będzie mógł swobodnie porównywać i wybierać najkorzystniejsze oferty.
Wpisy promowane
- Workflow – co to jest i w jakich firmach znajdzie zastosowanie?Współczesny świat biznesu stawia przed przedsiębiorstwami coraz to nowe wyzwania. Presja konkurencji, rosnące wymagania klientów i konieczność optymalizacji kosztów skłaniają ...
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.