Nie od dziś wiadomo, że dobra promocja własnej marki jest dźwignią handlu. Każda firmy powinna zainwestować w co najmniej kilka form reklamy, które z czasem przyniosą korzyści. Co właściciel przedsiębiorstwa powinien wybrać?
Wizytówka
To chyba najoczywistszy sposób na promowanie swoje firmy. Każdy szanujący się szef powinien posiadać wizytówkę, która oczywiście musi być wykonana w wysokiej jakości.
Jej historia sięga już średniowiecznych Chin, gdzie bardziej poważane osoby inwestowały w ten kawałek papieru, który wykorzystywany był podczas nawiązywania nowych znajomości. Obecnie możemy wyróżnić kilka rodzajów wizytówek, na przykład osobistą (z danymi właściciela i stopniem naukowym), rodzinną (imiona i nazwiska z telefonem kontaktowym, często dodawana do prezentu) oraz służbową (logotyp przedsiębiorstwa, imię i nazwisko właściciela, zajmowane stanowisko i dane kontaktowe). Jest to jedna z tańszych form reklamy.
Papier firmowy
Papier firmowy to nic innego, jak kawałek kartki, który mają obowiązek drukować właściciele niektórych firm zapisanych w Krajowym Rejestrze Sądowych. Ponadto to niezwykła wygoda podczas opracowywania oficjalnych pism oraz drukowania rachunków i faktur. Papier firmowy powinien, a nawet w wielu przypadkach musi posiadać numer NIP, numer KRS, nazwę przedsiębiorstwa oraz wysokość kapitału zakładowego. Warto również, aby zawierał oficjalny logotyp firmy.
Plakat
Prowadząc firmę usługową powinniśmy rozważyć wydruk plakatów. Mogą one zawierać na przykład informację o rabatach na dane produkty, a koniecznie zawarte na nich muszą być adresy naszych punktów sprzedażowych. Plakaty chętnie wykorzystywane są również przez przedsiębiorstwa jako reklama i chęć poinformowania potencjalnych klientów o istnieniu danej placówki.
Grawerowanie
Ta forma reklamy jest niewątpliwie najdroższa ze wszystkich wymienionych, jednak w wielu przypadkach może okazać się najskuteczniejsza. Jeśli mamy duży budżet na promocję, możemy pomyśleć nad zamówieniem partii pendrive’ów z logotypem firmy, które w odpowiednim momencie przekażemy naszym kontrahentom. Istnieje bardzo duża szansa, że będą oni używać takiej pamięci masowej na co dzień, co jednoznaczne jest ze stałą stycznością z naszym logiem.
Podsumowanie
Jest wiele sposobów na dobrą reklamę naszego przedsiębiorstwa oprócz tych, które wymieniliśmy powyżej. Wszystkie swoje pomysły zrealizujecie we współpracy ze studiem reklamy DecoART, które zaoferować może nie tylko wydruk wizytówek, papieru firmowego, plakatów czy grawerowanie, ale również oklejenie samochodu, przygotowanie banerów reklamowych, reklam świetlnych oraz witryn sklepowych.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.