Reklamy z katalogu generują znaczną część zysków w dużych przedsiębiorstwach. Nawet mniejsze firmy mogą skorzystać z tej techniki marketingowej, trzymając się kilku prostych wskazówek dotyczących drukowania katalogów. Katalog powinien nie tylko przyciągać uwagę potencjalnych klientów, ale także musi być odpowiednio złożony, łatwy do przeglądania i wypełniony pomocnymi informacjami.
Wybierz firmę drukarską
Znalezienie renomowanej i niezawodnej firmy drukarskiej jest prawdopodobnie pierwszym i najważniejszym krokiem. Istotne jest, aby znaleźć firmę, która nie tylko ma doświadczenie w drukowaniu typu katalogu, którego wymaga Twoje przedsiębiorstwo, ale także ma reputację zapewniającą szybką i jakościową usługę. Przyjrzyj się ofercie drukowania katalogów w drukarni JKB Print, w której na pewno znajdziesz coś dla siebie. Odwiedź stronę https://www.jkbprint.pl/katalogi
Bądź przygotowany – poznaj swoją drukarnię
Ważne jest, abyś był przygotowany przed wizytą w drukarni. Zadaj sobie pytanie, ile katalogów potrzebujesz, ile stron chcesz i jaki ma być styl wydruku. Inne czynniki, które należy wziąć pod uwagę to wybór kolorów, rodzaj papieru i oczywiście zawartość. Zawsze dokładnie sprawdź informacje w swoim katalogu przed wysłaniem go do druku. Upewnij się, że wszystkie treści są odpowiednio zredagowane i że klienci otrzymują wszystkie niezbędne informacje, aby kupić produkt. Podczas gdy wybrana firma drukarska oferuje różne opcje dotyczące kolorów i rodzajów papieru, zawsze dobrze jest zaprezentować swoją koncepcję.
Okładka katalogu
Powiedzenie „nie oceniaj książki po okładce” nie jest prawdziwe w przypadku reklam katalogowych. Potencjalni klienci natychmiast stworzą wrażenie o Twojej firmie i zawartości katalogu na podstawie okładki. Ogólny projekt i jakość okładki katalogu to główna strategia reklamowa, która przyciągnie potencjalnych klientów, zachęci ich do pobrania katalogu i przeglądania go. Rodzaj papieru używanego do okładki katalogu powinien być grubszy niż ten stosowany wewnątrz. Grubość okładki często decyduje o żywotności katalogu. Dodatkowo warto używać jaśniejszych kolorów, aby przyciągnąć uwagę potencjalnych klientów.
Strony katalogu
Wewnętrzne strony katalogu są zwykle drukowane na papierze o mniejszej gramaturze niż w przypadku okładki. Jednak waga papieru wybranego na stronach wewnętrznych powinna być określona na podstawie liczby stron, a także rodzajów oferowanych produktów. Jeśli Twoja firma sprzedaje głównie produkty przemysłowe, prawdopodobnie możesz wybrać papier o mniejszej gramaturze. Jeśli reklamujesz produkty wysokiej klasy, takie jak biżuteria, ubrania luksusowe lub elementy wystroju domu, możesz wziąć pod uwagę grubszy papier o jakości podobnej do tej użytej na okładce. Wybrane kolory są zwykle bardziej stonowane na stronach wewnętrznych i powinny być dopasowane do sprzedawanych przez Ciebie produktów. Przy obecnej technologii druku pełne czterokolorowe drukowanie kosztuje mniej więcej tyle samo, co przy 2-3 kolorach. Jednak w przypadku produktów high-end można rozważyć szerszą paletę kolorów, która spodoba się wszystkim klientom.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.